Top Italië

• john

Robert,

Het voelde ook zeker niet als kritiek hoor. Verbaas me gewoon altijd over het feit dat Nederlanders zo graag meningen of gedragingen van een ander afwijkend van hun eigen gedachten veroordelen……

In dit geval heb je volgens mij gelijk….al “voelt” voor mij 86/100 lager dan 17+/100

Hasta Luego

John

• Pibarnon

“Verbaas me gewoon altijd over het feit dat Nederlanders zo graag meningen of gedragingen van een ander afwijkend van hun eigen gedachten veroordelen……”

Gaat dit citaat nu over Robert of john himself?

• john

beste Pibarnon,

verklaar je nader…..ik ben benieuwd…

Hasta Luego

John

• Robèrt Koopman

Haha, ik begreep John ook even niet, het was absoluut geen “veroordelen” van mijn kant.

Maar ik begrijp wat hij bedoeld, althans dat denk ik… :+

In ieder geval niet iets om een groot probleem van te maken.

Mij viel alleen maar op dat twee prikkers verschillende oordeelden over deze wijn in woorden hadden maar uiteindelijk in punten op het zelfde aantal uitkwamen.

Hoe zeg ik iets simpels in een te lange zin maar ik hoop dat het duidelijk is.

Ik hecht meer “waarde” aan een “verhaaltje” over een wijn dan de puntenscore.

M.v.g,

Robèrt

• Tom

het was een geweldige en onvergetelijke selectie !!! Ben tevreden dat de line up een rit naar het diepe Belgisch Limburg waard was. Allen bedankt voor de prachtige inbreng.

Ik kan me goed vinden in de meeste opinies dat Gaja, Percarlo, Scavino, Ornellaia, Altesino en Biondi Santi tot de toppers van de dag behoorden. En ja die d'Yquem 1988 was tevens verrukkelijk.

Voorts behoor ik duidelijk in het kamp die de Amarone van Quintarelli en Dal Forno absoluut geweldige wijnen vind. Indien ik moet kiezen dan prefereer ik de Dal Forno maar ik vermoed dat mijn keuze grotendeels beïnvloed wordt dat er reeds 35 wijnen gepasseerd waren en dat daardoor mijn smaakpapillen automatisch voor de meest krachtig koos ipv de meest verfijnde.

Btw, ik moest alle deelnemers nog eens bedanken van de restauranteigenaars. ze waren vereerd om een dergelijke selectie te mogen schenken.

hendrik, ik maak jouw opmerking nog over aan de sommelier :-)

• john

zoals verwacht………