Prachtig Merino!
Gisteren al geprint en laten lezen. Een glimlach en pretoogjes verschenen… Hier maken we een mooie dag van! Enorm bedankt dat je dit zo op hebt willen schrijven. Met een stadsplattegrondje en/of de bordjes erbij kan het zeker niet misgaan, en om iedere hoek een verrassing schat ik zo in.
We hoeven ons niet te vervelen, dat is duidelijk. Belachelijk eigenlijk dat ik/we niet eerder eens in Rome zijn gaan kijken. Alhoewel, toen de kinderen nog erg klein waren, zijn we wel in Pisa, Firenze, Siena en Montalcino geweest. Expres niet verder afgezakt naar Rome, omdat ik ze daar wat later(ouder) mee naar toe wilde nemen. En dat gaat nu dus gebeuren! We hebben er zin in!
Maar oei, het wordt zo bijna een reisprikbord…. alhoewel ik denk dat iedereen die Rome nog in gedachten heeft, jouw stuk wel in Word heeft geknipt en geplakt.
We gaan cultuur vreten en genieten van de Italiaanse keuken en een fles lekkere wijn zal zeker niet ontbreken.
Ik zal je na terugkomst een foto mailen van mijn blondines op het Piazza del Popolo .
Groeten,
Willem.