Dag Ruud,
Dat een vatenleverancier houten blokjes levert wil ik wel geloven. Maar waarom denk je dat er maar 2 van de blokjes in een vat kunnen en zullen worden gehangen?
Groet,
Ron
Udo Hoi!
Wat zijn jouw ervaringen met 2009 in SA?
Op de London Winetradefair ware ze unaniem héél enthousiast.
Nou wantrouw ik altijd en beetje mensen die heel veel wijn hebben te verkopen. Maar toch wat heb jij hier van meegekregen.
Skali syrah 2004 deed het overigens heel goed gisteren op een vergelijkende Syrahproeverij.
Groet,
romke
En Ger ga door hè mooi man!
@ Romke, wit 2009 zal over de hele linie erg goed worden. Koude en natte winter, koel voorjaar, perfecte omstandigheden. Wat later kwam er een klein hittegolfje, maar toen waren de meeste witte druifjes al binnen.
Het plukken van rood ging in record-tempo, laat van start maar door de warmte waren de meeste rassen zelfs eerder dan normaal rijp.
De wijngaarden in de buurt van Vergelegen en Lourensford en sommige wijngaarden op de Helderberg hebben last gehad van grote branden die veel rookoverlast gaven en wellicht rooksmaak aan de druiven en dus wijn.
De wijnhuizen ontkennen dit allemaal, maar de praktijk moet het uitwijzen.
Over drie weken komt mijn eerste witte 2009 binnen, ben benieuwd.
Udo
Komt er aan Udo
Omdat ik vandaag had verwacht geen tijd te hebben om dag 7 te schrijven en daarnaast het prikbord ook niet vol wil laten lopen met alleen mijn verhaal heb ik gisteren besloten om mijn verhaal maar een dag uit te stellen.
Zo meteen even wat copy / paste werk en dan nog even de foto's er in hacken.
Wel heb ik van dag 6 weinig geslaagde foto's. Ik reken dus oa op jou :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?