Tour de F#^%$!

• Hendrik de vierde

Nog helemaal nx gelezen over deze wielerronde op dit prikbord.

Wat te drinken b.v. bij het uit de lucht zien van kapot gespoten wijngaarden , c.q. in verre gaande staat van onbewoonbare panden,

en een overbetaalde Rus van uw centenX(

Merino kom er maar in!

Hendrik

• Robèrt Koopman

Dus begin je er zelf maar één?

• Hendrik de vierde

Dag Robert,

I.d.d. gooi ik de knuppel maar weer eens in het F#@!^ hoenderhok:D

80% van de prikkers staat toch ergens in de file, danwel bij het A.N.W.B. knooppunt bij Lyon met pech.:S

je Hendrik

• Martin

Nee hoor Hendrik,

Sowieso kijk ik niet eens naar die optocht van anabole dopinggebruikers en daarnaast ga ik uiteraard naar Griekenland op vakantie………

Sto kalo

Martin

• John Copier

Morgen opletten op de omgeving. De tour gaat dan door en langs de wijngaarden van Reuilly, Quincy, Menetou-Salon, Sancerre en Pouilly.

Lekker rijtje.

Vandaag Bastilledag. Ik ben benieuwd of daar nog renners in terecht komen.

Arme Yuri, zelfs een lijntje mag al niet. Wellicht/voorlopig mag hij twee jaar de lijntrekken.

John

• Robèrt Koopman

John Copier Schreef:

——————————————————-

> Arme Yuri, zelfs een lijntje mag al niet.

> Wellicht/voorlopig mag hij twee jaar de

> lijntrekken.

Het is nu eenmaal niet toegestaan in de sport.

Buiten competitie mag het wel daarom rijdt Tom Boonen dus wel mee in de Tour.

Bijzonder stom van YvG om dit tot zich te nemen, zero tolerance bij Defensie dus einde loopbaan.

Hij had veel beter een glas wijn kunnen drinken.

OK, niet vlak voor de wedstrijden want ook alcohol staat op de lijst met verboden middelen.

TdF is prachtig, ik bekijk het in “HD” en dat is toch wel de moeite waard!

Zeker de plekken waar ik zlef ook wel eens gereden heb doen mij veel plezier.

In gedachte zie ik mezelf er weer eens rijden…:)

• TGG

Hendrikus,

Hoop dat je afgelopen zondag hebt kunnen, en vandaag, morgen en overmorgen kunt genieten van de prachtige omgeving waar ik woon, slechts binnen een uur te berijden :-)

Morgen met de velo naar Le Grand Bornand, neem ik gelijk ff wat Reblochon van de ferme mee naar huis :P

Ben blij dat ik in dit land woon met “c.q. in verre gaande staat van onbewoonbare panden”, en niet in dat overvolle nauwelijks cultuur hebbende NLD

TG

• Hendrik de vierde

Theo, zo vlak bij Zwitserland valt het er uit de lucht gezien nog wel mee!>:D<~

Ga vanmiddag wel even kijken of die Spanjool in het geel mag/kan blijven.

Zwaai je naar de heli?

je Hendrik

p.s. wat de cultuur betr. van het dreigen met opblazen van een bedrijf bij een arbeidsconflicht heb je helemaal gelijk:D

• TGG

Waarde Hendrik,

Voor wat betreft het arbeidsmoraal in Frankrijk ben ik het voor een keer helemaal met je eens. Daarom werk ik ook in Geneve :-)

TG

heerlijk, morgenavond een stuk Reblochon met een vin de Savoie (Crepy), een bijna hemelse combinatie in al z'n eenvoud (:D

• Robèrt Koopman

TGG Schreef:

——————————————————-

> heerlijk, morgenavond een stuk Reblochon met een

> vin de Savoie (Crepy), een bijna hemelse

> combinatie in al z'n eenvoud (:D

En dan lekker buiten zitten 's avonds in een zomerzonnetje met de besneewde bergen in de achtergrond….

Het gezegde “leven als een God in Frankrijk” is niet voor niets zo.

Mijn gezin vertrekt morgen naar Saint-Tropez, ook daar is het niet slecht…. (tu)