Californië is een feestje

• Willem G

Zou goed kunnen Wim. Bij de “receptie” lag een kort lijstje met de wijnen die er te koop waren en achter de Hillside Select 2004 stond “sold out”. Andere jaargangen werden ook niet vermeld.

Het zou een beetje vreemd zijn als ze je wel al hun wijnen laten proeven en je vervolgens niet in de gelegenheid stellen om daar ook een (of een paar) flesjes van te kopen. En dan heeft een toevallige voorbijganger zoals ik deze keer, gewoon pech.

Maar ik kom nog wel eens een keer in Napa en dan MET afspraken, want om bij de echt grote jongens binnen te komen heb je die wel nodig.

• Wim dL

Daar ben ik ook achter gekomen. Ik mocht ook geen flesjes 2004 meenemen. Wel 2001. Klote he? ;-)

• Willem G

Life sucks. Echt een straf die 2001 ;)

Aan de tijd van je posting te zien zit jij nog steeds aan de andere kant van de plas. Ben wel benieuwd naar je verhalen. Nog steeds in Napa? Nog elders geweest?

Wij gingen voor de Nationale Parken en daarvan hebben we er 9 “gedaan”. De meeste parken zijn 95+ punters, zelfs bij een relatief kort bezoek. En als je nog in de buurt van Page aan Lake Powell komt, moet je zeker even naar Antelope Canyon. Kost weinig tijd en is de moeite absoluut waard.

• Robèrt Koopman

Ik wil gerust een paar leuke foto's plaatsen Willem (:D

Je weet, ik ben gek op foto's.

Moet toch kunnen op het PB, California is niet wijn alleen!

En als prikkers er naar toe gaan, dollar staat laag en de staat is bijna falliet, moeten ze ook een beetje verder dan hun wijnneus kijken natuurlijk!

• Willem G

Ha Robèrt,

Dat je gek bent op foto’s weet ik, maar denk niet dat het de bedoeling is van een wijnprikbord dat daar vakantiekiekjes op komen. Voor Rome heb ik in mei een uitzondering gemaakt, omdat die dag dank zij het prikbord (m.n. Merijn) tot stand was gekomen.

Maar goed, als je foto’s wilt zien en als er mensen zijn die naast wijn nog iets anders van de USA willen zien, dan kan de volgende site zeer nuttig zijn:

http://www.ontdek-amerika.nl

Groeten,

Willem.