Dilemma

• Willem(***)

Prikkerts,

vanmidddag vertrek ik naar Wenen, bezoeken staan in de agenda bij 3 Oostenrijkse wijnproducenten en enkele restaurant in de nabijheid. Ik heb er zin an en wil mijn ervaringen eigenlijk best delen met jullie vanuit een objectieve blik.

Echter ik werk in de wijnimport branche en wil niet dat er scheef naar gekeken wordt of dat men denkt dat er sprake is van een reklame activiteit.

Daarom leg ik het voor aan jullie met het verzoek te reageren.

Ik wil bezoekverslagen publiceren maar willen we dat hier?

• VinnoTIM

Tuurlijk plaatsen die notities!!!!

Graag zelfs

• Eelco van Wieringen

***,

Ik ga welwillend met je meedenken. Zijn de producenten bestaande relaties van jullie? Vooral die restaurants interesseren me enorm.

Salut,

Eelco

• Willem(***)

Jawel Eel!

Anders leg ik dit hier niet voor :S

• Eelco van Wieringen

We doen even een rondje moderatoren. Je komt wel op het juiste moment, achter de schermen wordt er over dit soort zaken scherp gedebatteerd. Weet intussen dat ik een particuliere en een gemodereerde mening heb. U hoort van ons. Fijne reis Willem.

Salut,

Eelco

• Ronald Heijden

Grüß Gott Wilhelm ,

Ik wil graag alles weten van je jaarlijkse “bedrijfswijnstudietrip” dus graag hier een verslag.

Als dit al niet meer door de beugel kan kunnen we maar beter stoppen……

Ga je ook naar Loimer toe ?? Geniet er in ieder geval van !

Groeten,

Ronald

• Ruud Göebel

Beste Willem, gewoon je verslag schrijven en hier publiceren. Jij weet heel goed in welke toonzetting dat moet en welke woorden, zinnen en links je dient te vermijden!~Veel plezier aldaar!

Ruud.

• Hendrik de vierde

Gewoon schrijven Willem.

Van mij mag er nog een speciale prikkers aanbieding bij ook!X(

je Hendrik

• Robèrt Koopman

Gewoon schrijven Willem.

Je weet zelf gerust wanneer je de pet van prikker op hebt en wanneer de pet van inkoper.

Wat Hendrik IV oppert is dus net niet de bedoeling, zodra er “leuke aanbiedingen” gedaan worden is het wel over de grens.

Laat maar komen de wijnreisverhalen!

• tomm

ach b ***, voor een geboren schipper als jij is dit toch een fluit van een cent. je weet perfect hoe de grens tussen objectiviteit en subjectiviteit te bevaren

http://www.youtube.com/watch?v=_KEtHYjUjQc

post jouw bezoekverslag vandaag nog en bekeer me tot oostenrijkse wijnen :)