Dilemma

• romke van dijk

Hoi Willem,

Prachtig wijnland!

Als je in Wenen verblijft is Harry's Time een leuke en goede wijnbar, mooie wijnen per glas en fles.

Dr Karl Lueger Platz 5

Verdiep je ook in de Blaufraenkish, was mijn openbaring daar.

En anything a chardonnay can do, a Gruner Veltliner will do better!

Ga je ook langs die glazenboer van je?

Let op hoe goed het glaswerk is in alle horeca heel opmerkelijk echt een glascultuur daar.

Lees graag je bevindingen!

Groet,

romke die het plan van Hendrik wat betreft een prikkersaanbieding helemaal ziet zitten, lekker is lekker, en gunstig geprijsd heel plezierig…

• martin

Lijkt me heel goed.

Ik vertrek zelf overigens woensdag naar Griekenland voor 5 dagen, beetje vergelijkbare dingen doen…….dus, ik kijk eerst het verslag van B wel af, daarna kan ik het dan kopieren…….B)

Mvg

Martin

• TGG

Vind nou ook weer niet dat we moeten gaan overdrijven, ik zie eigenlijk nooit of zelden (behlave als het over Fr#$%nse wijnen gaat) een mail die niet zou kunnen.

Gewoon schrijven, en geen gezeur…….. waar maken we ons druk om.

Theo

(nog niet op twitter)

• Eelco van Wieringen

We hebben jouw dilemma het onze gemaakt en na wat heen en weer gedebatteerd te hebben stonden de neuzen dezelfde kant op. Willem (en anderen in dezelfde positie): onze zegen heb je.

Overwogen is ondermeer dat ook dergelijke berichten tot het wezen van dit forum behoren en niet noodzakelijkerwijs hoeven te botsen met onze niet-commerciele bedoelingen.

Namens webmaster en moderatoren,

Salut,

Eelco