Jakob Gerhardt - Iemand ooit van gehoord????

• Wim dL

http://jakobgerhardt.nl/

• Willem(***)

Kom op Wimmie,

je weet wel beter :D

• John Copier

Proef ik een commercieel opzetje?

De waakhond

• Eelco van Wieringen

Google maar eens een beetje rond, kun je lachen. Zij verkopen alleen “onversneden” wijnen, andere zaken meestal niet. Humor.

Salut,

Eelco

• Wim dL

Willem, begrijp je reactie niet. Een bekende vraagt of ik deze club ken. Quod uitdrukkelijk non.

Heb er werkelijk nog nooit van gehoord.

Commercieel opzetje? Want????????

Ben ik nou gek of….

• Willem(***)

Hey Wim,

dit is de grap van de jaren 80&90 man..

Echte wijn Jehova's :D

• Ron

Dit lijkt mij wel een goed en betrouwbaar bedrif.

Vlgs de site gevestigd in Niersein en nog belangrijker: ze verkopen eerste persing-wijnen.

Beter is er niet.

Ron

• Ron

Sorry mederatoren, ik realiseer me nu dat ik veel te ver ben gegaan in het maken van reclame.

Ron

• Eelco van Wieringen

Nee hoor Ron, je maakt jezelf alleen maar onsterfelijk belachelijk. Ik ken het bedrijf beter dan jij denkt en in ieder geval beter dan jij je eigen wijnen. Alleen wijnen van eerste persing…. Echt, ik heb even een nachtje doorgelachen!!!

Kom op Ron, meer van dit soort grappen, je kunt het!

Salut,

Eelco (jezus, ik krijg die glimlach maar niet van mijn lippen. Nierstein, topwijnen, alleen eerste persing, een lepeltje kado. Ha ha.)

• Ruud Göebel

Die eerste persing schijnt héél belangrijk te zijn,B) Bordeaux Advisory lepelde dat toenmaals ook op en de op(r)lichters, kwamen in aanvang ook al niet bij van het lachen. Toen de echte kenners er zich mee gingen bemoeien, was dat spel gelukkig snel uit.:P

Ruud.