Tuurlijk is dit een meesterlijke zet van mijn plaatsgenoot:D
En dat betalen zal ook wel lukken. Naar verluidt heeft de verzekering van zijn neus uitbetaaldX(
Das een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie wijn Peter, die moet je inbrengen bij een topproeverij. Of nog beter, vraag hier wat ie waard is.
Heb ooit eens een tulipe opgestuurd gekregen van een bevriende prikker, weet niet meer of het rose of rood was. Was volgens mij gewoon een goede wijn voor zo'n merk en gemaakt door een NLDer…. Zat er diepgang en spanning in nee, natuurlijk niet. Kan me overigens wel voorstellen dat veel mensen ‘m gewoon lekker vinden, gewoon een doordrink wijn. Moet je verder niet over lullen, iedereen die ’m graag drinkt…. das de doelgroep van Gort, en dat doet hij wederom geweldig om die aan zich te binden.
TG
(nu een een Gerard Betrand: Syrah-Cabernet-Merlot, kost hier schat ik een tientje, iets duurder dus dan de tulip lijkt me, maar echt een mooi stevig glas met mooie rijp fruit. Zal een PN plaatsen later)
Theo, Ilja Gort maakt geen wijn, dat gebeurt bij de lokale coöperatie, hij woont er zelfs niet maar op een steenworp afstand van onze Hendrik, het enige wat Ilja doet is continue nadenken over zijn concept en dat doet hij meer dan goed. Hij vangt daardoor waarschijnlijk een hogere prijs dan de wijnen van zijn buren die uit dezelfde coöp komen.
Ruud.
Sluit ik me bij aan.
Ik drink ze dan ook wel eens, goed verkrijgbaar bij de supermarkt waar ik vlakbij woon.
Als ik anderen op pad moet sturen om wijn te kopen zijn deze makkelijk herkenbaar o
Rosé is goed te doen, witte wijn is ook niet slecht.
De duurdere versie is toch alleen bij een bepaald bedrijf te koop?
Die ken ik dus niet.
Ik had als ‘grap’ een (rode) La Tulipe kado gekregen voor mijn verjaardag. Van je vrienden moet je het hebben….
Toch maar eens geopend, inmiddels zo'n maand geleden. Na één slok was mijn indruk gemaakt. Na twee slokken was het duidelijk. Ik hoop dat riooldieren van tulpen houden, anders mijn excuses voor het dierenleed dat ik bezorgd heb.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?