rob kies Schreef:
——————————————————-
> Mijn heren kurkverzamelaars,
>
> Elke keer als ik een email ontvang, krijgt U van
> mij keurig een adres, die kurken inzamelt.
Ik vind het geweldig. In december 2010 starrte ik met een simpele vraag, geboren uit betrokkenheid bij de planeet waarop ik leef een discussie, die een jaar later nog vrolijk door gaat over uitsoot productie werkeloosheid, dat de cinezen geen schroefdoppen willen, het keuren van eigen vlees, en mer van dit soort goedbedoelde onzin. Het is geweldig. Echter er is nog geen antwoord. Maar ik heb de oplossing - als we allemaal een beetje mee werken- en die is door Rob Kies gegeven.
Ik heb inmiddels tal van bijdragen aan deze discussie gelezen waaruit blijkt dat mensen naar inlever adressen hebben gevraagd aan Rob. via deze discussie of via een mail. Als die allemaal antwoord hebben gehad, dat is er al een aadig lijste. Als nu iedereen die adresgegevens die hij van Rob gekregen heeft in deze discussie terugmeldt, dan hebben we een aardige lijst. Dan beloof ik ze zo af en toe eens te verzamelen en als lijst terug te plaatsen.
Laat ik beginnen.
In Tiel bij Sucando.
Spoorstraat 13 4001 CN Tiel
0344 626 965
overigens heb ik die niet gevonden via Rob. Rob zit op zijn lijstje en wil vooral niet delen dus die mag van mij daar lekker blijven zitten.