Ahr en Mosel, een langdurig of tussentijds bezoek(je) meer dan waard.

• Marco***

Ik ben net terug van de Ahr. Een week daar genoten.

Hetzelfde beeld: weinig toeristen, lege parkeerplaatsen, lege terrassen, hotels en restaurants die opgedoekt zijn, nergens drukte, een triest aanblik.

Ze klagen er ook over dat het zo rustig is. De crisis is toch behoorlijk zijn werk aan het doen.

Komt nog bij dat mensen die geboekt hebben, wegens het slechte weer, annuleren.

Hopelijk komt het nog goed de komende jaren.

Gr,Marco

• Willem(***)

Niets persoonlijks hoor Marco,

maar ik krijg genoeg van iedere keer weer die mensen aan te horen die spreken over “de crisis”.

Er is helemaal geen crisis! We leven in de realiteit van het nu en de situatie van toen (enorm ongezond) is voorbij. Het wordt echt niet meer als toen en het wordt wellicht nog wel wat anders.

Ik geniet iedere dag weer volop van het leven en drink regelmatig mijn glas wijn, ben niet nerveus voor het heden en al zeker niet voor de toekomst.

En voor mensen die nu gaan roepen, ja maar jij kan makkelijk praten, want….

Been there, seen that and done that!

gr

Willem

• Hendrik de vierde

Amen!

Voer geen fluit meer uit, het geld komt iedere maand vanzelf binnen, het klotst tegen de plinten op, en mijn wijnvoorraad neemt schrikbarend toe…>:D<

uw Hendrik

• Sander

Jij kan makkelijk praten >:D<.

• Marco***

Om toch nog even terug te gaan naar de wijn, waar dit prikbord voor bedoeld is……….

De Ahr: zoveel mensen nog nooit geweest. Ik verbaas me er elke keer weer over.

Vanaf Leiden: 315 km en in 3 uur en 10 min te rijden. Prachtig mooi gebied…en zeg eens eerlijk…….ben je er weleens geweest?

Gr,Marco

• Hendrik de vierde

50 jaar geleden al Marco:D

Was mijn eerste buitenlandse tripje!