Waanzin/waanzinnig

• Hendrik de vierde

Waanzinnig zware fles, met waanzinnig veel papier omgeven.

6 flessen in een kistje, en dat kost per fles nog geen tientje ex? waanzin!

Op het etiket een mevrouw met enige waanzin in de ogen.

Zo uit de fles, waanzinnig nieuwe wereld, met stapels hout , fruit, en alcohol. Helemaal nx.

Na een paar uur in de karaf, en flink wat “gehotseklos” waanzinnig mooie wijn voor dit geld.

????

Dona Bernarda 2009 van Luis Felipe Edwards

Schiet u maar >:D<

p.s.de verpakking weegt 11 ons!

• Dick Schinkel

Geen idee Hendrik,

Met Google :

http://www.sligro.nl/aanbiedingen/dona-bernarda-2009-colchagua-valley-chili.htm

http://wijnbloggers.nl/proefnotities/luis-felipe-edwards-dona-bernarda/

Met Smakelijke Groet Dick

• W. Os

Geachte heer de Vierde,

De door u genoemde wijn wordt al enkele jaren door Sligro verkocht (voor een redelijke prijs???). Persoonlijk gaat de wijn( ook na lang in aanraking te zijn geweest met zuurstof) mij toch snel vervelen en heb ik de indruk dat de verpakking (kist en papier), zoals door u genoemd, toch vooral bedoeld is om de wijn "voornamer' te laten overkomen dan hij is. Smaken verschillen natuurlijk en het doet mij in ieder geval genoegen dat u er van heeft genoten!

groet

W. Os

• Sander

Dat is inderdaad een beer van een fles… en een beer van een wijn, super voor die prijs.

• Hendrik de vierde

Dick, jij kent je klassiekers:D

Veel plezier in Spanje, en neem voor mij maar een meter Nit de Nin mee!

Saludos cordiales

Hendrik

• Hendrik de vierde

W. Os, dat staat voor de Witte Os uit Zeist misschien?

Zo ja , kom ik even langs met een fles en een paar glazen>:D<

Hendrik

p.s. ik kan genieten van zowel chique als shabby!

• Hendrik de vierde

Sander, u ziet het helemaal in perspectief:D

p.s. gaan er nog prikkers naar de oude auto s in Zandvoort morgen?

• romke van dijk

Heb er nog een die ga ik is flink hotseklotsen. Tot nu toe vond ik het alleen een ecologisch drama…

Pamela op zijn ZA :).

Wat ik daar laatst op pikte was Michel Torino Alltimus. Ook heel dik en vol maar hier een verfrissende zuurgraad die de wijn verteerbaar maakte 12€ excl. +/-

Druivensoort: Cabernet Sauvignon (40%), Malbec (35%), Bonarda (15%), Tannat (5%) en Syrah (5%)

Nachtelijke handmatige oogst, table de tri met verlichting, van die dingen ja van die dingen…

Wijngaarden op 1700 meter

En dat vond ik wel spannend…

romke

• Sander

Niet morgen, maar waarschijnlijk wel op zondag.

• Sander

Ik dacht dat ik er rond de 25 euro voor de Altimus had betaald en dat vond ik al een goede prijs. Mmm, maar eens een keer wat van bijhalen :).