Twee nieuwe Magisters Vini !

  • Udo

    zou het bijna vergeten, alvast de felicitaties aan Lars en Tjitske van mijn kant.

    Zal dat ook persoonlijk doen.

    Udo

  • Hendrik

    Kan ik goed rekenen Ronald :+

  • John Bindels

    Iemand op dit bord ‘behoort tot een’ van de beheerders. Is dat dan een lijfeigene of een half mens? Graag denken bij het schrijven. Zeker als je zelf ‘eindredactie’ bent.

  • Robèrt Koopman

    Leuk dat woorden altijd op een goudschaaltje gelegd worden…..:+

    En eindredactie is wel een groot woord hoor, een eindredacteur is verantwoordelijk voor het gene wat er geschreven is.

    Hier op het prikbord is iedereen zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij schrijft.

    En expres verkeerd begrijpen is ook een kunst…..

    M.v.g,

    Robèrt

  • Hendrik

    Leuke bijdrage weer heer Bindels. Komt u hier alleen om te zieken, of gaat het ooit nog is over wijn?

    uw Hendrik, die elke keer als ie op een proeverij een “lintje ”ziet lopen aan u moet denken :+

  • Robèrt Koopman

    Beste Hendrik,

    Waarschijnlijk hebben jullie elkaar vast wel eens ontmoet.

    Ik weet van andere prikkers dat ze de heer JB wel ontmoet hebben.

    Wijselijk werd het onderwerp “prikbord” vermeden…..:-)

    Aan de andere kant, volwassenen moeten toch over hun problemen heen kunnen stappen en elkaar de hand schudden.

    M.v.g,

    Robèrt

  • John Bindels

    Hoe kan iemand een anonymus die vanuit die comfortabele positie maar raak zwamt en scheldt ooit de hand schudden? Bovendien iemand die ik al eerder met de crachoir in verband heb gebracht. Doe geen moeite. Zoals enkele voorgangers

    hebben verkozen hun verdere leven niet meer aan prikkers- botheid en -onfatsoen te verdoen, zo zal ik uw gelederen niet meer belasten. Blijf uw plaats kennen, dan hoeft niemand u die nog te wijzen.

    En geef eens minder af op teksten van anderen als u zelf niet zonder zonde blijft, zoals ik na een week turven al eens heb samengevat. Bezie het eens van de

    lichtvoetige kant. Dan leert u vanzelf het verschil tussen ‘ zieken ’ en een ongeneeslijk gebrek aan humor.

    Overigens: mijn lintje draag ik met trots. Net als wijlen Jos Brink en mijn muzikale vriend Wibi Soerjadi.

    Trouwens ook alle andere. Wie daarmee wil ‘ zieken’ zoals ene Hendrik, onderscheidt zichzelf in de Orde van het Naijverige Onbenul.

  • Hendrik

    Zeau heer Bindels, u heeft beroemde vrienden.!!!

    Het maakt natuurlijk wel verschil of je zo n onderscheiding krijgt uitgereikt voor een uitzonderlijke prestatie, of voor 25 jaar trouwe dienst bij de stichting.

    Voor vanavond een wijn uit uw geliefde Hongarije n.l. de Gere Attila Solus 2004.

    egeszsegedre :+

    Hendrik

  • Robèrt Koopman

    Beste John,

    Het zit wel diep bij je zeg.

    Het laat je blijkbaar niet los….

    Ik hoop dat je er niet al te zwaar onder hoeft te leiden.

    Heel veel prikkers posten hier anoniem.

    Dat is geen zonde maar een bewust gekozen bescherming tegen de boze buitenwereld.

    Het plaatsen van berichten onder je eigen naam en met een bestaand en zichtbaar e-mail adres brengt nu eenmaal nadelen met zich mee.

    Het is daardoor een weloverwogen keuze om dat te doen.

    Denk nu niet dat elke anonieme prikker daar verkeerde bedoelingen mee heeft.

    Jammer dat het steeds over iets anders dan wijn gaat.

    Maar goed, ik begrijp nu dat je hier niet meer terug komt.

    Dus een leuke bijdrage hier over het ons zo geliefde onderwerp zit er niet meer in.

    Zeg niet dat ik niet geprobeerd heb de betrekkingen wat te normaliseren.

    Een lintje mag je gerust met trots dragen.

    Ik hoop dat je hem echt verdiend hebt en niet omdat je ergens 30 jaar in overheidsdienst op een stoel hebt gezeten.

    Wat die twee bekende Nederlanders er precies mee te maken hebben begrijp ik niet.

    Tegenwoordig krijgt iedereen die meer dan 20 uur uur op TV is geweest een lintje lijkt wel.

    M.v.g,

    Robèrt

  • John Bindels

    Geen wonder dat de discussies verdwalen in bijzaken. Wie de regels van de kanselarij niet kent (ze hebben een site) doet er goed aan uit onbenul niet denigrerend te doen over dit soort zaken. En nog maar eens: ergens onder leiden is met een lange ij.