"Old school" prikbord proeverij

  • Margroot

    Is er al sprake van een tweede ronde?

    Groet, Martijn

  • ChrisW

    Er is nog geen volgende ronde van een geboortewijnproeverij gepland en het is denk ik zelfs de vraag of die er met dit specifieke thema nog een keer in de komende jaren komt. Hopelijk zullen er wel nog andere ‘openbare’ prikbordproeverijen komen in de nabije toekomst. Hulde in ieder geval aan Hendrik en JoostB voor de organisatie van deze proeverij.

    Gegroet,

    ChrisW

  • Juan

    Organiseer er 1 zou ik zeggen Chris…..er zullen er zeker volgen…..;)

    Hasta luego

    John

  • ChrisW

    Je hebt gelijk; ik zou mijn verantwoordelijkheid moeten nemen als actieve deelnemer aan dit prikbord en actieve deelnemer aan sommige aan het prikbord gerelateerde proeverijen :)

    Je kent me echter. Lange voorbereiding voor proeverijen is niet echt mijn ding; het liefst begint de voorbereiding voor mij enkele uren voor de proeverij door wat wijnen uit de kelder te pakken :D Daar moet ik me dus even overheen zetten als ik zelf iets ga organiseren. In 2015 moet dat wel voor elkaar zijn en dan zal ik iets organiseren. Dat zal geen geboortewijnproeverij zijn :)

    Gegroet,

    ChrisW

  • Hendrik de vierde

    Kijk er naar uit Chris>:D<

    Volgende week?

    Hendrik

  • Margroot

    Als ik kan en mag helpen met voorbereidingen dan zal ik dat zeker niet laten…..