100PP,voorlopige uitslag

• romke van dijk

Wat zullen jullie ze missen als ze 6 maanden ver weg zijn.

Wat een heerlijk stel kinderen heb je Mathieu, heb super gezellig met ze aan tafel gezeten.

Mooie wijn had je ze meegegeven. Montrose 2004

Ik hoop over tien jaar weer met ze aan tafel te zitten met de zelfde wijn…dan is die wijn er helemaal.

Groet,

romke

• Robèrt Koopman

Ik heb de foto's gekregen maar hoe Daan het voor elkaar krijgt weet ik niet, de foto's zijn niet te bewerken of uit mijn mailbox te krijgen, ik kan ze nog niet plaatsen…

M.v.g,

Robèrt

• Robèrt Koopman

Heel veel foto´s van Daan

Mocht ik tegen een datalimiet aanlopen met zoveel foto´s dan los ik het anders op.

Om privacy redenen zijn de foto's even verwijderd, de meeste foto's zullen na verloop van tijd weer te zien zijn.

M.v.g,

Robèrt

• Hendrik

Kleine aanvulling:

op deze foto s staan 2 piraten.

De fles met de sok bevatte de Vall Llach 2006, dat was geen succes, te jong te groen, en een bottle shock.

De Alonso del Yerro 2004 was gevuld met de Clos Mogador 2005.

WHOW, daar hadden heel wat 100 punters niet van terug :+

uw Hendrik

• André

Geen dames op de foto's?

Wilden ze niet??

Toch wil ik er volgende keer bij zijn!

Wat een feest!

André

• Udo

Nog even snoeven over een wijn die bij ons op tafel kwam: Scharzhofberger Riesling Auslese Goldkapsel 1995 van Egon Muller. Zelden zoiets moois Duits in het glas gehad, alhoewel dit soort wijnen mij iets minder in vervoering kan brengen dan mijn lieve vriendin die compleet uit haar dak ging na een slokje van deze zeldzame wijn.

Zie op de foto's nog wat andere schatten die mijn neusje voorbij zijn gegaan, volgende keer beter :-)

Udo

• Wechseler JR.

Goedemorgen prikkers,

Na alles even te hebben laten rusten en nadat we alles tot ons hebben genomen, hier even een kort berichtje. Zaterdag was wéér een topproeverij. Ik en Lucy, waren zeer vereerd om wederom bij een dergelijke proeverij te mogen schenken. Hendrik bedankt! ;)

Waar sommigen aan ons vroegen of wij niet ook een glaasje mee konden proeven, vonden wij dat niet erg bij deze proeverij. De flessen werden bij degene die hem had meegenomen neergezet en daarbij komt dat wij beide, rode wijn niet zo kunnen waarderen als dat jullie dat doen. Tot slot voelden wij ons uiteraard geroepen tot het correct uitvoeren van ons professie.

Na de proeverij brak voor ons dan ook het hoogtepunt aan. Het diner met de dinnerwines. Dat zal bij sommigen hard aankomen, maar dat is waar onze passie ligt (wijn-spijs). Het diner was weer van hoog niveau, zoals eerder in de Librije zelf al bleek (Y-day 2). Hoewel het diner van hoog niveau was, vond ik het persoonlijk ietwat té aan de expirimentele kant.

De wijnen die erbij werden geschonken waren door de prikkers meegenomen naar aanleiding van het eerder toegestuurde menu. Om die reden werd er bijvoorbeeld ook wijn meegenomen om de terrine van ganzelever te begeleiden. Heel vervelend, als dat je favo wijn is. Fantastisch om al die Duitse, Oostenrijkse, Luxemburgse en Franse begeleidende wijntjes te proeven.

Kortom wij hebben het heerlijk gehad. Wij wilden Jaap nog bedanken voor het veilig thuisbrengen in zijn “Fiat Panda”.

Hendrik, Derk Jan en alle andere organisatoren, bedankt voor de uitnodiging, we deden het met plezier!

Tot slot eindigen wij nog met het geven van ons weblogadres. Voor degene die het gemist hebben; wij gaan over 2 weken voor 6 maanden naar Zuid Amerika om daar te reizen en te genieten van een ander stukje wereld dan het kleine Nederland.

Het adres is http://lucenlucy.reismee.nl/

Nogmaals iedereen bedankt.

Groetjes Wechseler JR. en Lucy

P.s. nog een klein beetje inside info: Zondag dronken wij bij Wechseler SR. thuis mijn laatste geboortewijn Burmester vintage 1985. Fantastisch!

• Robèrt Koopman

Dat is nog eens een mooie reis!

En ook een mooie lange periode om het goed te doen!

Heel veel plezier in Zuid-Amerika.

En maak flink wat foto's in/bij het Beagle kanaal…:+

Zie: http://www.dwvbb.nl/seizoen.htm#SEIZOEN_1991 en dan een beetje naar beneden scrollen, dat soort foto's kan ik altijd gebruiken….. :+

Ik ben zo vrij geweest om de link naar jullie blog werkend te maken … :-)

M.v.g,

Robèrt

• Robèrt Koopman

Heel veel foto´s van Daan

Sta je op de foto en je hebt dat liever niet, zeg het me dan .. :-)

Mocht ik tegen een datalimiet aanlopen met zoveel foto´s dan los ik het anders op.

M.v.g,

Robert

• Robèrt Koopman

Dankzij WillemG nog een aantal foto's.

M.v.g,

Robèrt