parker

• Peter V

Hee Jenny !

Waar blijft die PN van die 1953er !

Was toch beloofd geloof ik,gespierde hanen hadden allang gereageerd ;)

Saluut,

Peter V

• Robèrt Koopman

Maar beste Jenny, CK maakt dat onderscheid niet.

In haar eerste twee berichtjes staat niets over dat het over de “buitenwereld” gaat en dat het op het prikbord koek en ei is.

Ze noemt het draadje zelfs “parker” en dat slaat vast op de 100PP proeverij.

Daar reageer ik op, het PB staat open voor iedereen.

En daar maakt het niet uit of je man, vrouw, dik, dun, lang ,kort, wit, zwart, geel, bruin, mooi, lelijk, arm, rijk of weet ik wat nog meer bent.

Nu lijkt het net alsof dat wel zo is en dat is pertinent niet waar!

Over de buitenwereld kan ik niet oordelen, daar kom ik niet meer.

M.v.g,

Robèrt

• Hendrik

1 dame haakte af omdat de proeverij op zaterdag was

1 dame haakte af omdat ze met haar wijnclubje liever naar F~@#%$ ging

1 dame was te laat met het inleveren van haar fles.

dames geneuzel dus……

• Anne-Wies

Ja Robèrt, dat is waar. Maar ondanks het feit dat ik een vrouw ben én nog wel één van de eerste prikkers op dit PB (!) én het niet uitmaakt of ik man, vrouw, dik, dun, lang ,kort, wit, zwart, geel, bruin, mooi, lelijk, arm, rijk of weet ik wat nog meer ben, maar…… zolang de PB-proeverijen op een zaterdag vallen heb ík een probleem :-(!

Maar gelukkig kan ik meegenieten van alle mooie proefnotities!

En gelukkig ook gaat het me goed op die zaterdagen!

• jenny

De test van de 53-er is niet doorgegaan

Er was al een proeverij gepland en je kunt een eigenaar van een zaak niet vragen nog meer flessen toe te laten die niet van hem zijn

We waren allang blij dat hij toestond dat we eigen flessen voor die proeverij meenamen, dan moet je niet nog zo'n gunst vragen

of te wel ze liggen hier nog lekker en komen zeker aan de beurt

groetjes

jenny

• Daan J.

Anne-Wies,

ik zal een volgende keer persoonlijk pleiten voor een dag waarop ook de dames kunnen! Mijn combi Loire reis/Zwolle is me behoorlijk zwaar gevallen, maar daarover later. Tot snel op 1 van onze eigen proeverijen!

Daan J