Laatste update Clos Mogador proeverij

• Hendrik

Amigo s,

zojuist mocht ik van Merijn vernemen dat dhr Barbier ook wat flesjes meeneemt!

Met uitzondering van de jaargangen 1993 en 1994 komen alle wijnen sinds 1988 aan de start, incl een vatmonster 2007!

We starten met 3 jaargangen Ch. Nelin, en daarna 17 jaargangen Clos Mogador:+

Locatie is tapas rest. Parador, Hamersveldseweg 55 Aanvang 14.00

Deze locatie is vanaf station Amersfoort heel gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer (bus) en een groot parkeerterrein voor de deur

Dit keer geen witgehandschoende wijnschenker,3 sterren kok, fraaie pennen set, proefboekje in 12 kleurendruk. Gelieve dit zelf mee te nemen.

Maar wel is er de grootste Mogador proeverij ooit, met Rene Barbier en zijn echtgenote, wat lekkere tapa s en veel informele gezelligheid.

I.v.m. enkele afzeggingen zijn er nog een paar plaatsen te vergeven!

Tot zaterdag!

uw Hendrik

p.s. een koningkrijk natuurlijk voor diegene die Mogador 93 of 94 kan leveren!

• Dick Schinkel

Hendricus,

Doen we er na nog een afterparty met andere mooie Priorat's en of spanjolen ?

Met smakelijke groet Dick

• Jeroen

Bitte, mach mich glucklich mit 2 flaschen Clos Mogador 1994.

Who bekomme ich dass?

Beste grusse aus die Niederlande

Hendrik

en ik maar zoeken op het net naar Mogador…kom ik dit tegen

• merijn

Hendrik is internationaal gezien de beroemdste wijnprikker…

• ChrisW

Wow!!!

Bij voorbaat reeds heel veel lof en dank voor de organisatie. Het zal wel wat duw- en trekwerk hebben vereist om zo'n 20 jaargangen bij elkaar te krijgen.

Mocht je (uiteindelijk) nog een plekje over hebben dan koop ik graag een kaartje extra.

Tot zaterdag,

gegroet,

ChrisW

• Hendrik

:+

die Google machine werkt wel!

Toets in Clos Mogador, en je zit al heel snel op deze prikpagina :)

• John Copier

Leuk leesvoer voor de Clos Mogador proeverij. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

http://weinwelt.blogg.de/eintrag.php?id=360

John

• Chris

Ben ik voor Dick, neem zeker en extra flesje mee kunnen we gelijk even bij babbelen met een fatsoenlijk glas:D

Gr.Chris, en tot zaterdag!

• Hendrik

Heren, ik ben niet tegen after partys :+

Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe deze proeverij gaat aflopen.

Zal grotendeels afhangen van dhr en mevr. Barbier, alsmede Merino!

Bij top artiesten, mega sterren , en prima donna s weet je dat nooit tevoren.

Improviseren is mijn devies. :)

tot zaterdag

Henrique

• Hendrik

Zo zo , M.S/R.P. zijn op de hoogte

http://dat.erobertparker.com/bboard/showthread.php?t=192974

Bedankt voor het plaatsen :+