Laatste update Clos Mogador proeverij

• Jasper

Ruud, wat ontzettend aardig van je! Uiteraard kan ik daar niet mee akkoord gaan, maar wat een genereus aanbod!

Maar wel bedankt in elk geval en ik hoop tot morgen…

Jasper

• Hendrik

Heren, ich bin von totes betrubt, bis zum himmelhoch jauchend ( oder so etwas)

Het ene moment zegt iedereen af, het volgende moment het tegenovergestelde.

Volkomen terecht natuurlijk.

Dit is een once in a lifetime gebeurtenis.

Helemaal niemand zal ooit alle jaargangen Clos Mogador proeven in aanwezigheid van de maker!

Nou ja heel misschien Rene Barbier zelve:+)

je Hendrik

• Jasper

YES! Merijn melde net dat ik nog kan aanschuiven.

Niets leuker dan dat er onverwacht een topproeverij je pad kruist!

Tot morgen voor degenen die geen griep hebben. En voor de griepers: beterschap, enne… bedankt…

Jasper

• Ruud Göebel

Ja Heinrich, om het allemaal grammaticaal wat in de bocht te houden: het is: “Himmelhoch jauchzend und zu Tode betrübt”

Ruud.

• Hendrik

Dank Ruud, en natuurlijk ook voor dat prachtige magnum voor de after-party :+

Hasta pronto

Henrique

• Peter V

Heb ook griepje gehad,kwestie van meer sex en dan gaat het over.

Heb er zin in morgen maar snap één ding niet….ligt er daar op Clos niet wat 93-94 in de keldert ?

Hoor het morgen wel, inmiddels voor de zomert 2 overnachtingen geboekt in Grattalops,gaat ter plekke wel eens verslag doen van de bodega.

See you

Petert V

• Hendrik

:+ :+ :+

door alle afzeggingen, en vervolgens nieuwe aanmeldingen zitten we nu op 68 deelnemers. ( nog excl. J.B.)

Gaat dat lukken met 2 flessen per jaargang?

uw Hendrik

• Ruud Göebel

Henrique, nu alles is opgelost met serieuze prikborders, ik sta nu in ieder geval mijn plaats niet meer af!!:+ :+

Ruud.

• Robèrt Koopman

Ik denk dat dit een stukje van de line-up is … :-)

Het zal me een feest worden.

En foto's zijn van harte welkom!

Ik zal een stukje van mijn site er voor leegmaken.

M.v.g,

Robèrt

• Udo

“ligt er daar op Clos niet wat 93-94 in de keldert”

heel veel wijnmakers ‘vergeten’ genoeg flessen te bewaren. Of het gaat harder dan gedacht omdat er zoveel leuke gelegenheden zijn een oud flesje soldaat te maken.

68 deelnemers? Ik zou onmiddelijk stoppen met aanmelders, 20 deelnemers per fles is normaal net aan ok, met 34 per fles wordt het heel zuinig schenken en een tweede slokje zit er niet meer in. Dronken zullen we er niet van worden.

Maakt niets uit, wordt een feest!

Udo