Laatste update Clos Mogador proeverij

• dimitry

Beste Hendrik,

Lees vaak mee met het forum om te leren en te lachen.

Misschien dat je hier wat aan hebt, het is slechts 1 fles, maar een begin:

http://cgi.ebay.de/Clos-Mogador-1994-Rene-Barbier-Priorat_W0QQitemZ110343922751QQcmdZViewItemQQptZWein?hash=item110343922751&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

oftewel op ebay.de even mogador 1994 intikken en je hebt hem !

(wie weet wel voor een mooie prijs )

Succes en ze zullen zeker smaken !

Dimitry

• dimitry

Zie trouwens bij zijn overige aangeboden wijnen ook mogador 1993 staan !!

MvrGr Dimitry

• ChrisW

brilliant!!

Helaas slechts ongeveer 700 km ver weg. Met Fedex of één van haar concurrenten moet het nog lukken.

ChrisW

• Freek

Hendrik,

Ik zou die gozer even contacten, hij bied beide missende wijnen aan en ik denk dat het voor hem eenvoudig is de veilingen te annuleren op het moment dat jij/jullie hem de juiste prijs bieden. Moet denk ik wel op tijd in Leusden zijn, mits er juiste verzending plaatsvind.

Freek

• dimitry

Of nodig hem uit als 2e ere gast van de proeverij, wie weet heeft hij zaterdag niets te doen!

Hoop dat het allemaal gaat lukken, het is kort dag, zal een mooie prestatie zijn alle jaren bij elkaar !

• Hendrik

Heren, zeer bedankt voor het meedenken!

Er wordt aan gewerkt, maar het is wel kort dag, wie weet krijgen we alle Mogadorren ooit op een rij :+

• merijntje mortirolo

Op dit moment zijn er twee kisten (van 12 zelfs!) gesignaleerd in België, op de ene kist staat Clos Mogador 1993 en op de ander Clos Mogador 1994. Op dit moment zijn er onderhandelingen gaande om twee flessen van elk jaar op onze proeverij in Leusden te krijgen.

ik doe mijn best.

Er is overigens nog plaats voor een viertal personen!

• Eelco van Wieringen

Ik moet helaas door omstandigheden verstek laten gaan. Ik vind het heel spijtig.

Salut,

Eelco

• Hendrik

Dit is toch de schrik van iedereen die een proeverij op poten zet?

Ik weet wat voor een giga investering Merijn heeft gemaakt om van ALLE jaargangen 2 flessen aan de start te krijgen!

Mensen, neem uw beste vriend mee a.s. zaterdag!

uw Hendrik

• Udo

altijd vervelend! Heb een paar mensen gemaild. Wat zijn de deelname kosten ook alweer?

Udo