Udo, de deelnamekosten zijn € 49,98, jij moet dat weten want je wilde zelfs € 50.-
betalen!
Ruud.
Udo, ook ik mail en bel me op dit moment suf, want ik vind het echt zonde als deze gelegenheid niet optimaal benut wordt. (Niet alleen vanwege mijn eigen bloed zweet en tranen, maar ook vanwege de tranen achteraf van de wijnliefhebber die deze kans onbenut laat).
Deelname bedraagt € 50. Hiervoor proeft men als het goed gaat alle 19 de jaargangen van de Clos Mogador (sowieso 17) onder leiding van wijnmaker en Priorato-pionier René Barbier zelf. In de zaal is iemand die afgestudeerd is in de Spaanse taal, dus ook taalkundig is alles op orde (René en Isabelle spreken ook Frans en Catalaans). Daarbij worden er enige heerlijke Spaanse hapjes geserveerd.
U proeft op kosten van de importeur (heeftie inmiddels een beetje spijt van ) ook nog eens de laatste drie jaargangen Nelin. (2004 wordt ingebracht door een deelnemer, als het goed is).
Kom op mensen, wijs uw bevriende wijnliefhebbers eens op deze prachtige proeverij!
Salut, santé, met smakelijke groet en ¡hasta luego!, zou ik willen zeggen…
merijn
Berichtje van wijnjournalist Victor de la Serna uit Madrid:
Forget about 1993, but do try to get 1994, an outstanding Mogador vintage. Since longevity has been one of the main discussion points about Priorat, these few 15+ year-old vintages should be of great interest.
We just tasted the 2006. Difficult to appreciate at this early point.
Udo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?