Berlin verdict

• Robèrt Koopman

Maar wat bedoel met “ik hoor er nooit wat van”?

Als je je toch opgeeft bij de organisator dan komt het allemaal goed?

Er bestaat op het PB geen e-mail alertsysteem voor nieuw aangekondige proeverijen.

Als er echter maar beperkt plaats is heb je kans dat een paar uur na aanvang van de inschrijving de boel al vol zit.

M.v.g,

Robèrt

• sjaak Kaptein

Beste MichielvG.

Je bewering is behalve wat huilerig ook nog eens complete onzin.

Sjaak Kaptein

• Hendrik

Geachte heer van gruithuijsen,

van mij hoort u altijd iets!

Moet nu al vaststellen dat er sprake is van een reserve bank. Dat is als organisator natuurlijk wel een luxe positie :+ en heb ik ook wel eens anders meegemaakt.

De selectie, en definitieve toezegging dat men deel kan nemen aan dit event hangt dus niet alleen af van de reactie snelheid, maar des te meer van de in te brengen wijnen.

Verzoek aan eenieder is om niet met namen en jaartallen te schermen hier op dit prikbord. Het moet al met al natuurlijk wel een surprise worden. Echter met een TOPPER doet u mee!

Zoals Crum een aansprekende figuur was voor de DRC proeverij, Sandrine voor Y-Day, en Barbier voor de Mogador proeverij, ben ik op zoek naar een boegbeeld voor deze proeverij. Roept u maar!

uw Hendrik

• Hendrik

p.s.

ik ontvang al jaren een Kerstkaart van Pierre Lurton, heeft ie behalve Yquem niet nog het e.e.a. in de Bordoot?

• Ruud Göebel

Ja Hendrik, een Wit Paard! in Saint- Emilion :D

Ruud.

• Robèrt Koopman

Zou die Compte de Neipperg overkomen voor zoiets?

Of zijn zijn wijnen “te min” voor dit evenement?

Ken hem niet hoor maar de foto's die ik van hem zag was het wel een echte heer, altijd stijlvol gekleed en spreekt vast zijn talen?

M.v.g,

Robèrt

• Theo

Robert,

heb vorig jaar nog een proeverij meegemaakt waar ook de Compte von Neipperg bij aanwezig was. Zijn Château Canon-la-Gaffelière is erg goed, maar is volgens mij niet de absolute BDX top.

http://wijn.prikpagina.nl/archief/read.php?f=310&i=83902&t=83902

TG

• Guus

Naast zijn Franse paradepaardje uit St-Emilion maakt Mr. Lurton ook een hele fraaie wijn in Argentinië. Samen met een plaatselijke fokker wordt daar een mooie klassieke blend gemaakt: Cheval des Andes.

Zou een leuk paartje zijn op de proeverij.

Groet

Guus

• john

In 2005 is deze Canon la Gaffeliere 1 van de allerbeste hoor Theo….

Maar wie moet je uitnodigen…..een Nederlander natuurlijk! De man achter Giscours of Palmer……en als iedereen afhaakt…kan je altjid nog voor Gort kiezen ghehehehe die komt sowieso maandelijks in de librije….:D

Hasta Luego

John

• Theo

John,

Jij drinkt meer absolute top dan mij!. Ik dronk toen andere jaren (weet niet meer welke), en vond het een uitstekend glas wijn. Verwacht echter van de absolute top iets meer. Wellicht is 2005 dat!

TG