Nou Romke, ik ben ook een watersporter, maar kan enorm genieten van al het mooie en lekkere dat deze aardbol ons geeft! :-)
TG
Bingo,
Onderscheidend zal het moeten zijn. Kroegen en eethuisjes zijn er genoeg. Bij 4000 inwoners zullen jullie je ook wel op de omgeving en wellicht verder richten. Alvorens die naar je toe te trekken moet je je wel afvragen wat je dan in de aanbieding moet hebben. Kijk waar John het in Antwerpen over heeft is differentkoek. Antwerpen als stad biedt veel, heel veel zelfs. En bezoekers willen nog wel eens verkassen halverwege de middag of avond. Dat zal bij jullie dus niet anders zijn. Samenwerken lijkt mij dan voor de hand te liggen. Wanneer er bij jullie weinig anders op loopafstand is zullen jullie het alleen moeten klaren. De juiste formule dus zodat mensen er op af komen en een paar uur willen blijven hangen. Wijn is doorsnee genomen luxer dat een pilsje. Een goede keuken lijkt mij dan wel op z'n plaats. Krijg je in de zomermaanden veel watersporters binnen dan zou je voor die maanden het aanbod aan vis en wijn kunnen aanpassen. Denk ik. Voor de andere maanden ben je aangewezen op je 4000 inwoners en omstreken. Dan ligt misschien een ander thema voor de hand.
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?