Uit de wandelgangen : Easy WineShopper

• ralph

Beste Olaf,

Daar heb je zeker een punt. Wij zien ook namelijk heel erg interessante samenwerkingsmogelijkheden met horeca

gr, Ralph

• ralph

Dank John,

“…Mijn onderbuikgevoel zegt dat de huidige maatschappelijke financieel economische problemen wel eens een goede voedingsbodem kunnen blijken te zijn…”

Dat is precies waar wij nu ook op hopen. De drie dagen ProWein zijn al vrijwel helemaal volgeboekt met geinteresseerden. Het zal me benieuwen.

Het kruit is nog lang niet verschoten. Vooral over het staartje valt heel veel te vertellen. Dan wordt m.i. pas duidelijk hoe interessant het concept is.

Ik heb bijzonder veel goede feedback gekregen. Dank hiervoor.

gr, Ralph

• ralph

ter info:

http://wijnblog.com/index.php/2009/03/25/easywineshopper_juridisch_ter_verantwoor?blog=1

• John Copier

Bescherming van “het oude” Ralph, dat is waar deze brief op slaat. Houd je rug recht. Wanneer je van Mevr. Boels uit de Brusselse dreven haar zegen hebt gekregen lijkt mij dat dit niet meer dan bluffen is. Maar voorzichtig, er staat wel een organisatie met geld achter. En de vraag is dan of jij een voldoende lange adem en geld achter de hand hebt om eventueel tegenover deze Mr. een andere Mr. te zetten. Het maakt het wel lastig om naast een persbericht ook met andere berichten naar buiten te komen. Getver, dit houdt een voorlopige introductie waarschijnlijk tegen. Zoek een goede advocaat en… heel veel succes.

John

• Ronald Heijden

Beste Ralph ,

Dit zijn geen leuke brieven van een …. mannetje. Ik kan je maar een advies geven zoek met spoed een nog ……. mannetje om flink tegengas te geven. Ga niet zelf de held uithangen met brieven terugsturen want dat verlies je. Veel succes met EWS.

Groeten,

Ronald

• Peter Z.

Ralph,

Sterkte met dit geneuzel vanuit de prehistorie. Ik hoop dat EWS een groots succes wordt!

En mocht het geneuzel met de slijters tot niets leiden, dan schrijf je EWS toch gewoon in in België.

Succes!

Peter Z.

• Theo

begrijp artikel 19 lid 2 niet helemaal….. maar geld dat niet voor alle internet verkoop?????

TG