Harry's boek

• Harry

Eelco en John,

Hier vanuit een zeer warm Châteauneuf: Ik denk dat wanneer jullie meer jaargangen CdP zouden hebben gedronken en vervolgens ook de 2007 jaargang, jullie automatisch antwoord zouden hebben gehad op jullie vraag. Overigens, iedere jaargang in CdP is verschillend ondanks het vaak zeer hoge aantal zonuren per jaar. Ik denk dat uit heel veel proefnotities op dit prikbord blijkt wat de specifieke karakteristieken zijn van deze jaargang EN voor meer inhoudelijke informatie verwijs ik graag naar een….boek!

• Hendrik de vierde

Heren, gewoon even naar Huis ter Heide komenX(

• André

hè , eindelijk het mooie boek binnen. Dat was een jaartje wachten waard. Wat een mooi standaardwerk! Heb gehoord dat er dit jaar ook nog iets in Perswijn komt. Ben benieuwd.

@Hendrik , wat gaat er in Huis ter Heide gebeuren, of moet ik 80 berichten doorploegen?

(Ik ziehet al….. 7 september, helaas voor mij DGS-dag en nacht).

André

• Ruud Göebel

Beste André, door je vastgepinde posting bovenaan het prikbord van 11.36 uur, is een ieder prudent geworden en dat was toch de bedoeling! Dus doet jij nu maar even 80 postings lezen! (:D:D (O.K. ik zie nu dat je het al snel te pakken had, dat maakt mijn bericht een beetje overbodig) :)

Ruud.

• Robèrt Koopman

Van Dick kreeg ik nog een paar leuke foto's van de boekpresentatie.

• Dick Schinkel

Harry's boek alweer gepromoot :

http://www.ch9dp.de/wordpress/?p=40

Met smakelijke groet Dick