Harry's boek

• Juan

kom maar hier met die Janasse VV flessen!! Kan er niet genoeg van drinken ghehehe….en 15,5 % alcohol zegt mij helemaal niets! Minder vermoeidend dan veel andere wijnen met 14 %……Priorat gaat vanaf 2008 ook bijna overal 15% of 15,5% halen…ga je die porties ook allemaal aan fikkie geven? :D

Hasta Luego

John

• tomm

héééééé harry, ook belgië kijkt uit naar de komst van jouw boek X(

• tomm

cristie vv en renaissence 2007 zijn moeilijk naast elkaar te drinken. zo'n uiteenlopende stijlen dat je haast zou denken dat ze gemaakt zijn aan de hand van twee wijnmakers : renaissance is vrouwelijk, fluweel, verleidelijk, zacht, … en vv mannelijk, krachtig, kruidig, imponerend, …

ikzelf vind beide absoluut top waarbij de VV naar m'n oordeel naar perfectie neigt (op voorwaarde dat het hout zich binnen een paar jaar perfect integreert met het fruit)

• Harry

Maak je geen zorgen Tom, jouw boek zal morgen worden verstuurd…….

Harry

• TGG

Wacht ook met smart op het boek, is mijn (helaas wat verlaat) verjaardagskado. Van wat ik tot nu toe gelezen heb, is het het wachten echter meer dan waard begrijp ik.

TG

• Hendrik de vierde

Dag Fikkie,

Quote is niet helemaal juist:D

Maar geef mij wat Pingus, krijgen jij en Juan een heleboel Ch.9dP(:D

• tomm

Hallo Harry,

Gisterenavond klopte een zwaar vermoeide koerier rond 22.45u aan bij ons thuis … De arme man had zo'n 3 à 4 uur uur in onze stad rondgereden omwille van een schrijffout in het adres. Toen ik de inhoud van het pakket zag, i.e. de langverwachte Châteauneuf bijbel, kon ik niet anders dan de link tussen jullie volharding leggen. Hij wou en zou het pakket afleveren ook al moest hij daarvoor (waarschijnlijk onbezoldigde) overuren kloppen in een onbekende stad, en jij wou en zou hèt standaardwerk van Châteauneuf volledig in eigen beheer ontwerpen, schrijven, redigeren, uitgeven … !!!!! Wat Parker schrijft op Squires volg ik voor elk woord :

he is self-published…putting his money where his palate has gone….anyone who has ever enjoyed one of these Provencal elixirs should show him a little love….he has published this with his own money going against a perfect world-wide economic storm…here's to HARRY!!!!!!!

http://dat.erobertparker.com/bboard/showthread.php?t=206548

Het resultaat is fantastisch, een waar meesterwerk, een must voor elke châteauneuf liefhebber !!!!

Alhoewel het internet reeds jaren een bedreiging vormt voor m'n liefde jegens boeken en tijdschriften, weet ik nu al dat jouw boek nooit ver uit m'n buurt zal liggen. Jouw zin voor detail en precisie is fenomenaal en voorts geniet ik van de journalistieke stijl waar je er in slaagt om jouw grote passie en enthousiasme voor châteauneuf op een objectieve wijze neer te schrijven.

maar m'n beste harry …. je beseft toch dat die detaillering en precisie je zal verplichten om regelmatig een update te publiceren … er komen jaarlijks nieuwe supercuvées bij, er zal zich waarschijnlijk een M&A golf gaan manifesteren de komende jaren (cfr. Cazès/Lynch Bages), er komende anekdotes bij, … Ik zie er in elk geval naar uit !!!

de meest gemeende dank,

Tom

• Hendrik de vierde

Harry,

het lukt deze digibeet niet jou een privebericht te sturen.

Kun jij dat wel naar mij?:D

je Hendrik

• Ruud Göebel

Heb ik nu 2 dagen in huis en ik heb niet veel anders gedaan dan lezen, teruglezen, bladeren, me verbazen en me ontroeren! Het is werkelijk een uitzonderlijk gedetailleerd en prachtig uitgevoerd meesterwerk en ik kan me best voorstellen dat mister Parker uitgesproken heeft dat hij jaloers is, dat hij dit niet geschreven heeft. Harry, gefeliciteerd met dit prachtboek, gemaakt met werkelijk academische precisie en ook alle lof voor de inbreng van zoon Phil die zeker bijgedragen heeft aan de grandeur van dit werk.

Harry, als ik het voor het zeggen zou hebben, was de titel Magister Vini automatisch aan jou vergeven en de bijbehorende oorkonde voorzien van een gouden omlijsting.

Met hoogachting,

Ruud.

• Hendrik de vierde

Vandaag mijn exemplaar mogen ontvangen.

WAT EEN BOEK!

By far het mooiste wijnboek ever!

2 kritiek puntjes zijn maar mogelijk.

a. het boek ruikt nogal, maar dat gaat er vanavond wel vanaf met een Usseglio:D

b. het boek gaat niet over Spaanse wijnX(

Verder is teveel lof niet mogelijk. Wat een werk hebben de heren Karis daar ingestopt.

Mag hopen dat dit in eigen beheer uitgegeven boek een wereldwijde bestseller wordt.

Harry bedankt

uw Hendrik