Harry's boek

• TGG

Ik heb het nog steeds niet :( en het was nog wel het verjaardagskado van mijn miss aan mij. Nou ja, het is eigenlijk zonde om met het mooie weer hier de hele avond in het boek te zitten, wacht wel tot de winteravonden B)

TG

• Hendrik de vierde

Beste T,

zou dan toch maar even een mailtje sturen naar de heren Karis.

Mijn exemplaar is zondag besteld, en vanmorgen in huis.

Nog sneller dan mijn betaling:D

• TGG

Maar ja, jij bent natuurlijk wel de 4e generatie van adel….

Mijn boek is reeds in mei ofzo besteld, en doet er met de “La Poste” natuurlijk langer over (als ze een keer niet staken)

TG

• Robèrt Koopman

Snailmail richting Frankrijk is niet verstandig…..

Snail en Ail gaan heel goed samen met een glaasje wijn, de besteller heeft een prima avond gehad….:D

• TGG

Kijk, denk dat de heren Karis meelezen (:P)

Krijg zojuist een bevestiging dat mijn boek has been dispatched(tu)

Kijk er naar uit na al die positive berichten, en mooi op tijd om min trip naar de omgeving van C9dP in september voor te bereiden

TG

• Harry

à votre service T.

• iRalph

krijg net ook een bericht dat mijn boek dispatched is. ik ben zeer benieuwd!

• VinnoTim

Beste,

Kan ik het boek ook ergens kopen….Ik heb het al geprobeert, maar krijg alleen een Engelstalige site……Is het boek alleen in het engels of is het er ook in het Nederlands!

Niet dat engels een probleem is maar….Nederlands leest nu eenmaal makelijker!

Groet Tim

• Harry

Tim, bij van Stockum in Den Haag

• ChrisW

Beste Harry,

Is jouw boek ook al bij vinedea in cdp te koop?

We zijn daar weer volgende week en het zou leuk zijn om jouw boek daar in het hart van cdp op te pikken.

Anders moet ik toch echt weer eens proberen het boek via jullie website te bestellen (wat me in het verleden helaas niet is gelukt)

Mvg,

ChrisW