Harry's boek

• Peter Z.

Inmiddels ook het boek en kaart in huis. Fantastisch boek, onderbouwende historie en achtergronden, een solide naslagwerk, een boek waar ik met heel veel plezier elke dag een uurtje in lees (vanwege tijdsgebrek, anders zou ik de hele dag doorlezen).

Mijn dank aan Harry is groot!!

Peter Z.

• TGG

krijg zojuist een telefoontje van mijn miss. het verjaardagskado is er. Nu maar hopen op slecht weer dit weekend

TG

• Robèrt Koopman

TGG Schreef:

——————————————————-

> krijg zojuist een telefoontje van mijn miss. het

> verjaardagskado is er. Nu maar hopen op slecht

> weer dit weekend

Gelukkig woon je niet naast de deur, jij mag slecht weer krijgen :D

Maar waarom wil iedereen dit boek eigenlijk lezen met slecht weer of op donkere najaarsavonden?

Lezen kan toch ook heerlijk in de tuin met een glaasje rosé, of beter C9dP, erbij?

• TGG

Robert,

Met 4 kinderen in de tuin…….. laat dat rustig zitten in de tuin dan maar weg :-), de glazen rose rollen over de grond, en das een heel gedoe om dat glas tussen het gras uit te halen (:P)

Kijk, met slecht weer mag de video of de playstation aan, dan zijn ze rustig, dat is met zomers weer moeilijk te verkopen aan de Miss. Ja, zelfs een mooi boek lezen kan daar niet tegenop

TG

(wel leuk hoor trouwens 4 kids, alleen weinig rust)

• Harry

Hoi Chris,

Van Stockum in Den Haag heeft volgens mij nog één boek op voorraad - een limited edition + map…

De container met boeken komt over ca 3 dagen in Rotterdam aan. Afhankelijk van het tempo van inklaring en transport zal een gedeelte rechtstreeks naar Châteauneuf-du-Pape worden gestuurd, echter kan niet garanderen dat deze komende week al beschikbaar zijn.

groeten,

Harry

ps hoelang blijf je in CdP? Ikzelf ben er in de week van 24 Augustus - het boek zal 26 Augustus officieel aan de wijnmakers aldaar worden gepresenteerd…

• tomm

harry, ik ben in C9 met wat wijnvrienden van woensdag 26 aug 2009 (avond) tot zaterdag 30 augustus. is er een speciale event gepland voor de officiële presentatie waar niet-wijnmakers welkom zijn ? zo ja, laat maar weten, dan tracht ik aanwezig te zijn.

• ChrisW

Beste Harry,

Zoals altijd lopen we elkaar weer eens mis in CdP :(

De 24e augustus zijn we al weer een paar dagen terug in Nederland. Later dit jaar ga ik nogmaals in oktober (vlgs mij rond het weekend van 10 oktober) en mogelijk nog in december.

Mvg,

ChrisW

• Ruud Göebel

Beste Robèrt, “Het Boek” weegt 2,5 kg en dat is in de zon met de temperatuur van de laatste dagen geen sinecure. Trouwens de omslag is te mooi om zomaar tegen een paar klamme knieën te laten plakken. De beste omgeving is een rustig studeervertrek met klimaatbeheersing en een goed glas Ch9dP onder handbereik.:)

Ruud.

• Dick Schinkel

Mijn “Limited edition” versie is ook onderweg >:D<

Met Smakelijke groet Dick

• Hendrik de vierde

Mag hopen dat ie gesigneerd is!

de mijne niet, maar dat is alhier geen probleem:D