Harry's boek

• Dick Schinkel

Eergister besteld en nu heeft mijn postbode ook een hernia………….:D

Had al veel verwacht van dit boek, maar nu ik hem voor me heb liggen……..wat een ongelooflijk mooi boek.

Met smakelijke groet Dick

• Ruud Göebel

Omdat Harry's boek even bovenaan moet blijven, deze posting (tu)

Ruud.

• Hendrik de vierde

En om Harry weer bovenaan te krijgen:

gisteren een heel mooie recensie in de Telegraaf van P.N.

Wijnboek van het jaar, incl kleurenfoto!>:D<

• Marcel H

Hmmmm, dat doe je dan goed.

Mijn vriendin had afgelopen maandag (3/8) het boek besteld voor mijn verjaardag afgelopen vrijdag (7/8) maar nog niet ontvangen.

Verjaardag was makkelijk te halen met een levertijd van 2 werkdagen.

Nu krijgen we een reactie dat het boek pas eind volgende week verstuurd gaat worden vanwege de beschikbaarheid.

Beetje jammer maar ja dan nog maar even uitzien naar mijn kado… (wordt wel moeilijk met deze lovende berichten)

• Marcel H

Inmiddels een keurige reactie van zowel Harry als Phil gekregen.

Er wordt nog een boek uit een reserve voorraadje (deze is nu wel op) gestuurd en zal dinsdag binnen komen!

Yes! Ik kan niet wachten B)

Bedankt heren Karis!!

• Dick Schinkel

Marcel,

Heel veel leesplezier (tu)

• Dick Schinkel

Hier de “link”van het artikel in de telegraaf :

http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/culinisten/pieternijdam/4557049/__Wijnboek_van_het_jaar__.html

• Ruud Göebel

Verder ben ik van mening, dat iedere Vinoloog van de Wijnacademie, of een ieder die het Advanced Certifcate van WSET heeft, of studerende is voor het Diplome Course of hij/zij die zich zelfs in het zweet werkt voor Master of Wine, of bezig is voor een studie Magister Vini, dit boek in de kast MOET hebben.

Ruud.

• Hendrik de vierde

Wat betr. dat eene kleine kritiek puntje in de Telegraaf:

was ook mijn gedachte, maar al lezende kun je dacht ik de voorkeur van de auteur toch afleiden.

Kijk maar naar de hoeveelheid tekst per domein:D

uw Hendrik

• Ruud Göebel

Inderdaad Hendrik, veel tekst per goed domein en zo staat Harry weer bovenaan! :)

Ruud.