Harry's boek

• Mathieu Wechseler

Vanmorgen om 05.45 uur vertrokken vanuit Ch9dP en nu weer in NL. Ik was met 2 vrienden 5 dagen in Ch9, o.a. tijdens het “Fête de la Véraison”. Bij Michel Blanc, directeur van de het “Maison du Vin”, het syndicaat van de Ch9, lag het boek zojuist in de Engelse taal ter inzage. Iedereen in Ch9 is onder de indruk van Harry's boek. Meneer Sabon van Clos du Mont Olivet vertelde me gisteren middag dat ie een hele pallet (boeken) heeft besteld voor de verkoop. Als je in Ch9dP de naam Harry Karis laat vallen, gaan er deuren voor je open ie voor anderen gesloten blijven. Harry en Phil, bedankt hiervoor en veel respect voor dit meesterlijke boek.

Amitiés,

Mathieu

• Marcel H

YES!! Ladies & Gentlemen…. We' ve got him!!!

B)

Hij is binnen en wow…. wat ziet dat er goed uit!

De postbode keek me wel een beetje boos aan (hij ging weer strompelend met een rugverzakking zijn bus in).

Nu thuis aan het werk… kan ik de verleiding weerstaan???

Vanavond maar eens genieten.

Nogmaals bedankt heren Karis!!

• Hendrik de vierde

En nog wat Domaine Mathieu gekocht?:D

Leuk om te lezen dat dat boek ( en nog wel in de Engelse taal ) zo n inpact heeft!

• Mathieu Wechseler

De naam is OK, maar de wijnen van Domaine Mathieu vind ik niet geweldig.

Heb wel wat andere wijntjes gekocht:

Clos des Papes (Ch9dP '07)

Clos du Mont-Olivet (Ch9dP '07)

Chante Cigale (Ch9dP wit '08)

Eddie Feraud (Ch9dP '07) wat een ontdekking!

Domaine des 3 Celliers Marceau ((Ch9dP '07))

Domaine du Banneret ((Ch9dP ‘04, ’05 en '06)

Pierre Usseglio (CdR)

Chante Cigale (CdR)

Pelaquié (witte CdR Laudun en rode Lirac)

Domaine Sainte Anne St.Gervais (CdR Villages)

Domaine de Durban (Muscat de Beaumes de Venise)

• Freek

Heb die van mij ook in ontvangst mogen nemen (:D(:D(:D

Dit is het pronkstuk in mijn boekenkast!!

Freek

• Hendrik de vierde

Om Harry s boek weer boven aan te krijgen,

er komt zeker een tweede druk>:D<

• John Copier

Deze verwijzing naar de site van Vinama van Olaf Leenders mag natuurlijk hier niet ontbreken. http://vinama.skynetblogs.be/post/7209719/the-chateauneufdupape-wine-book-van-harry-kar

John

• Eelco van Wieringen

He, Durban, das nou leuk Mat! Hou in het voorhoofd dat die dingen verrassend goed kunnen rijpen, een paar jaar vergeten is een zegen voor ze. En nou ga ik iets geks zeggen (maar ik zit dan ook in Barolo en jawel, ik heb er al een paar achter mijn kiezen): een oudere Durban heeft iets van een d'Yquem… Jawel, ik heb ze allemaal nog op een rijtje. En jawel, de nebbiolo smaakt me prima :)o.

Zeg, een rendez-vous over een jaar of tien? Mocht ik ongelijk hebben, wis ik dit bericht te zijner tijd alsnog.

Salut,

Eelco

• Mathieu Wechseler

Nou die rendez-vous staat genoteerd, hoewel ik betwijfel of die wijn na 10 jaar nog overeind staat. Ik zeg dit vanwege de lage zuurgraad in de wijn, maar ik wil dit experiment graag aangaan. Wel moet er gezegd worden dat Durban voor mij sowieso één van de meest verfijnde muskaatwijnen is die ik ooit gedronken heb. Prachtige wijn met veel finesse en subtiliteit.

Nog veel plezier in Barolo met al die mooie nebbiolowijnen.

• Hendrik de vierde

Dankjewel John, zo staat Harry weer bovenaan:D