Ter informatie: alle nog openstaande bestellingen zullen volgende week worden uitgeleverd - wereldwijd …….
hi harry,
gisteren op onze doorreis naar côte d'azur in zeven haasten door C9 gereden. moest je groeten overmaken van domaine roger sabon (komt in orde voor proefflessen 2007 voor degustatie van volgende donderdag). btw, ik ondertussen dat je ginds niet Harry Karis heet, maar wel ari karìs
vanaf zaterdag 22 aug zit ik in C9. tot dan,
Tom
ps indien er prikkers in C9 zitten tussen 22 aug en 26 aug en zin hebben om samen een glas te degusteren, weet me dan te vinden (via mail of prikbordberichtje). m'n chambre d'hôte ligt op een steenworp van de Ferrand, Vieille Julienne en Marcoux.
Da's mooi.
Als het goed is, zit ik daar ook bij.
Trouwens, ik besprak laatst bij wijnhandel Eduard Mol in Bussum, jouw boek. En dat bleken ze daar niet te kennen. Schande natuurlijk dat die jongens hun vakliteratuur (lees: het Prikbord) niet bijhouden. Maar ik kan me voorstellen dat je ook op enig moment de vakhandel gaat benaderen of ze wat boeken willen afnemen (of dit heb je wellicht allang gedaan).
Anyway, ik vind het een mooi succesverhaal.
Groeten,
Jan
Inderdaad zit jij daar ook bij Jan ( je bent niet toevallig geboren en getogen in Limburg?). Boeken zijn vandaag in het zuiden afgeleverd en een groot aantal pallets is onderweg naar…juist..Châteauneuf-du-Pape. De officiele presentatie van het boek voor de wijnmakers in Châteauneuf zal volgende week woensdag plaatsvinden.
De reacties van de boekhandel zijn erg vreemd. Ik ben door heel veel mensen gebeld met de vraag in welke boekhandel ze het boek konden aanschouwen c.q. kopen. Deze mensen hadden bij verschillende boekhandels geinformeerd en kregen meestal te horen ‘die uitgever kennen we niet en/of dit boek kunnen (willen) we niet bestellen. Ik moet zeggen erg vreemd allemaal, temeer omdat ik voor dit project ’officieel een uitgeverij heb opgericht en er ook wat aan reclame is gedaan'! Misschien speel ik hun spel niet goed genoeg mee!
Hoe dan ook, het zal er wel allemaal bijhoren.
Welnu Harry, het heeft wel niet direct te maken met jouw boek, maar die vreemde houding van “boekhandelaren” ben ik wel vaker tegengekomen. Ze willen het liefst dat al het voorwerk al door anderen gedaan is en via hun computer eenvoudig een boek bestellen bij Het Centraal Boekhuis, lekker makkelijk. Ik had dat laatst met een boekje van John Bindels, kon niet besteld worden. Vervolgens gaf ik de naam van de uitgeverij. Nou dat was geen uitgeverij, maar een doorgeverij dus dat zou wel eens lastig kunnen worden. Ik zei mijnheer bestel dat boekje nu, u krijgt daar een korting van 25% op een bedrag van € 15.- en de € 1,80 portokosten betaal ik. Zuchtend werd aan mijn verzoek voldaan. Zal er dus nooit meer een boek bestellen. En maar klagen dat Bol.com hun handel overneemt! Lijken wel wijnwinkels die ook op hun krent blijven zitten en vervolgens hun krokodillentranen plengen bij de Slijtersunie.:X
Ruud.
Hallo Harry,
Boek is inmiddels binnen. Ziet er prachtig uit.
De foto met je zoon doet mij vermoeden dat je hem vernoemd hebt naar Phil IJzerdraad van Lucky Luke:)
Ik ben niet geboren en getogen in Limburg (De eerste 35 jaar van mijn leven niet verder gekomen dat een 020 postcode gebied). Heb wel familie in Brabant (fwiw).
Overigens bedoelde ik in mijn vorige opmerking ook de wijnhandel. Ik kan me voorstellen dat daar ook wel wat exemplaren afgenomen kunnen worden.
Groeten,
Jan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?