Wijnavond Le Cirque.........

• Juan

Hey Michel,

De line-up was inderdaad TOP met een geweldig einde met de 2 Amerikanen……

En voor wat betreft de Ch9dP wijnen sla je de spijker op zijn kop……te veel wijnen stellen teleur als je ze drinkt op “oudere” leeftijd……misschien zijn ze in sommige gevallen best OK, maar brengen ze zeker niet wat ze in hun jeugd brengen. Ik ga ze inderdaad ook veel jonger drinken…..hopelijk krijgen we morgen bevestiging bij de 2003 t/m 2007 proeverij

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

Châpeau John! Hoe hou je dit in vredesnaam vol? Maar je kunt in ieder geval tegen lieden, die aan je vragen,“hoe gaat het met je?”, antwoorden met: "druk,druk, druk! :D:D

Ruud.

• Juan

niet zo moeilijk Ruud……

A. zorgen dat je kinderloos blijft……

B. zorgen dat je een partner krijgt die je volledig vrij laat in wat je wil doen en daar nooit over zeurt…..

C. zorgen voor genoeg wijnvrienden die je belangenloos helpen je kelder leeg te drinken……

en dan valt het best mee……:D

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

Tja John, punten A en B kan ik niet meer overdoen en zou ik ook niet willen, maar punt C is een geldige!:)-D

Ruud.

• VinnoTim

Punten A & B ben ik het volkomen mee eens…..en ik heb alles nog in eigenhand(:P)

En punt C…..Juan al wordt jij 120, Volgens mij krijg jij kelder nooit leeg!…..Er gaat zo te lezen veel je kelder uit, Maar nog veel meer in!>:D<

• Juan

Hey Tim,

Ook al heb je A en B nog in eigen hand….dat wil niet zeggen dat je B gaat vinden…..daar worden er namelijk niet veel van gemaakt……>:D<

En in C kan je wel eens gelijk hebben….al heb ik besloten dat ik deze week geen wijn koop…..;)

Hasta Luego

John

• WilD

Ik lees altijd met heel veel plezier de wijnescapades van een aantal prikkers en tot mijn favorieten behoort toch wel Juan. Zal wel komen door de gevoelsmatig gelijk gestemde wijnvoorkeur.

Ik begrijp zeker de A, B en de C. Wat ik echter mis in dit scenario is de D van Duiten. Als ik de wijnen zo over tafel zie gaan dan gaat er toch wel een klein kapitaaltje er door heen op een gezellige avond. Wil je je kelder een beetje op peil houden dan kost dit wel een kleine investering. Vandaar dat ik de optie D ook wil toevoegen.

Gr, Wil

die stiekem toch wel een beetje jaloers is op de wijnuitspattingen van Juan.

• Robèrt Koopman

Met het voldoen aan voorwaarde A zal deze nieuwe voorwaarde D wel meevallen.

Ik kan A al niet meer waarmaken en weet dat die twee van mij handen vol D kosten ::o

• Juan

Beste Wil,

Leuk om te lezen dat er toch personen zijn die waarde hechten aan stukjes ik plaats. Daar twijfel je namelijk wel eens aan als er geen reacties komen…..en aangezien je soms serieus tijd moet vrijmaken om het een en ander te noteren…heb ik wel eens de neiging om te stoppen met het neerschrijven van de wine&dine “avonturen”…..dit soort berichten neemt mijn twijfels weg…

En eerlijk gezegd is D uiteraard ook belangrijk……ik had het er eerst ook bijstaan, maar dat klinkt dan weer zo…..je weet wel….MAAAAR niets is zo leuk als andere wijndebielen deelgenoot maken van de mooiste flessen uit je kelder! Kortom: weet niet waar je vandaan komt of wat je wijnvoorkeur is, maar stuur me maar een mail en we maken een afspraak om een paar mooie flessen open te rukken……of schuif een keer aan bij een prikkersproeverij……uiteindelijk is iedereen hier zo ongeveer begonnen….

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

John, je schreef: “Leuk om te lezen dat er toch personen zijn die waarde hechten aan stukjes ik plaats. Daar twijfel je namelijk wel eens aan als er geen reacties komen…..en aangezien je soms serieus tijd moet vrijmaken om het een en ander te noteren…heb ik wel eens de neiging om te stoppen met het neerschrijven van de wine&dine ”avonturen"….. Welnu dat ga je dus niet doen!!:? Ik lees je stukjes altijd! Maar in plaats van te reageren, denk ik vaak: “Zeauw”:)

Ruud.