Wijnavond Le Cirque.........

• Geert

Juan, begrijp ik het goed dat als je 13 wijnen bij een restaurantdiner voor 4 personen opentrekt dat je dan ook weer met veel halfvolle flessen terug naar huis gaat? Zels als je één fles pp drinkt (en de auto niet meer in hoeft) hou je nog het equivalent van 9 volle flessen over.

Geert.

• John Copier

John,

ter geruststelling kan ik je melden dat er minstens 4 personen op dit PB zijn die alle stukjes lezen. En met “alle” bedoel ik ook echt “alle”. Bij een bezoekers (inloggers) aantal van rond de 620 personen per dag kan jij zelf wel bepalen hoeveel mensen al die berichten lezen. Voor die trouwe aanhang zou een dominee een moord >:D

• John Copier

Geert,

je hebt het hier wel over ervaren B)wijndrinkers en proevers. Zo'n beetje kantelen joh. En dan 3x per week.

Maar zonder gekheid. De crew krijgt ook een glas. En wat overblijft blijft achter. In mijn geval dan en naar ik aanneem zal dit bij John ook wel het geval zijn. Wedden dat je weer terug mag komen.

John

• VinnoTim

Ik ben het met Wil volkomen eens, Juan blijf je stukjes neerzetten en laat ons ervan genieten……Ik vind het prachtig, ik geniet ervan en ben elke keer weer benieuwd als ik een berichtje van je zie staan.

En ik leer er nog wel het een en ander van, als ik weer is een beetje D over hebt, kan ik weer wat moois kopen, van wat jij met de ervaren prikkers weer hebt open getrokken!

Ik had graag in jou schoenen gestaan…..Maar ik klaag niet voor me 26ste bijna 450 flesjes……ik wil wel op hoeveel de teller staat als ik Abraham wordt(:D

• Eelco van Wieringen

Bij mij staat die D voor dorst. En John, door blijven schrijven. En na mijn bestseller koop ik een mooi huis van je en een dito wijnkelder.

Salut,

Eelco

• Juan

Nou nou, dit had ik echt niet verwacht. OK, thanks voor de complimenten. Goed om te lezen dat er een aantal personen zijn die plezier beleven aan de stukjes die iemand plaatst…..dan kost het ook geen moeite om door te blijven gaan.

Eind volgende week zit ik in Spanje…….gaan een aantal domeinen bezoeken in Jumilla en Yecla en uiteraard weer een hoop flessen openrukken aan tafel bij heel veel Gamba's Ajillo…..:)o

Geert, ik weet dat het niet gezond is maar…..normaal gesproken gaan altijd alle flessen leeg…..(inderdaad/uiteraard met een glas voor de maitre/chef)…..in dit geval zijn niet alle flessen leeg gegaan omdat het er wel erg veel waren en onze vrouwen te vroeg afhaakten (gelukkig :D). Neemt niet weg dat 5 flessen helemaal leeg waren en 8 voor meer dan de helft…..

Hasta Luego

John

• Hendrik de vierde

Ook gewoon over Spaanse wijn blijven schrijven Juan,

Met die Ch9dP mag het wel wat minder:D

Oud blijken ze niet te naschen, wat moet ik met al dat jonge spul?X(

• Chris

Lees ook met plezier je bijdragen aan dit PB Juan dus gewoon doorgaan met schrijven ! blijf ik tenminste op de hoogte welke wijnen er nog ontbreken in mij keldertje (:D en kan dan heel afentoe aanvullen zoals laats de Ferrand 2007.

Gr.Chris,