snel advies.... steak met pepersaus

• Willem(***)

Hey Jan J,

heb je ook een mailadres?

gr

W

• TGG

Jan J,

Er gaat ook helemaal niks boven een echte zelf gemaakte burger!

TG

• romke van dijk

Je maakt het toch wel echt op gloeiende kooltjes hè.

Raar dat je in de USA niet aan je trekken komt qua eten en drinken.

Ik vind ook een echte serieuze Hamburger, van goed een keer grofgemalen top rundvlees en niet het magere echt fantastisch van de echte BBQ.

Zie je al sneeuw om je heen?

Groet,

romke

• TGG

Romke,

Nee, gisterenavond niet op gloeiende kooltjes. Een braise gemaakt van gedroogde wijntakken, dat gloeit sneller.

In de bergen ligt sneeuw, en het is nu al aardig koud, het weekend ga ik tartiflette maken en vin chaud :-) Een ieder is welkom, zelfs de Savoyards vinden mijn tartiflette geweldig (tu)

Romke, eten in de USA lukt wel … drinken iets minder ;)

Inderdaad Romke, vers gemalen vlees geeft de perfect burger!

Theo

• Jan J.

Ik heb er diverse maar die houd ik liever beperkt toegankelijk. Eén van de adressen staat overigens wel op internet bij een forum waarvan ik één van de deskundigen ben. Het is een heel serieus forum zonder geintrapperij. Bij een wijnforum zit dat meer in de aard.

• Willem(***)

Jan,

daar wordt ik niet wijzer van, en ik ga natuurlijk niet het hele internet afstruinen naar Deskundige Jan..

Je kan mij mailen, ik ben simpelweg bereikbaar door op mijn naam te klikken..

Ik wacht wel af.

gr

Willem

• Jan J.

Weet ik. Ik doe het zomers af en toe. Niet op de bbq want ik ben nogal bang voor de enge ziektes waar in dit verband voor gewaarschuwd wordt. Veilig kan het zoals we in Frankrijk doen door een goede houtbraisse te maken met een rooster op voldoende afstand van deze braisse Maar dat is toch een vrij kunstig werkje.

• TGG

Jan J. Schreef:

——————————————————-

> Maar dat is toch een vrij kunstig werkje.

Dat kun jij toch wel Jan J. >:D<

Hier staat de bbq enkele malen per week aan, en ik ben nog steeds gezond.

Bij ons in Frankrijk letten we daar niet zo op! weet niet in welk Frankrijk jij woont

Theo

• Eelco van Wieringen

Als Jan het goed meent, is zijn emailadres schaap@wanadoo.nl. Of ben je daarmee aan het jokken Jan?

Salut,

Eelco

• MaartenZzzzz