Riesling ontdekkingstocht 2007: Nahe & Mosel

  • Robèrt Koopman

    Beste Albert,

    Succes met je nieuwe baan!

    Maar wat moeten de beheerders dan hebben opgestoken van jouw eerste bijdrage in dit draadje?

    Dat die bijdrage er meteen afmoest?

    Of moest de bijdrage van Thijs eraf omdat er iets fouts instond?

    Je had Thijs toch ook op een andere manier kunnen vertellen dat je ergens vraagtekens bij zet?

    Deze manier was wel erg op de man. En dat weet je.

    Altijd maar commentaar over hoe het hier moet gaan is makkelijk.

    Mail me dan in privé wat je precies bedoeld, je weet ik sta daar altijd voor open.

    Wat we als beheerders ook doen het is altijd fout.

    Doen we niets dan roept “iedereen” dat we niets doen.

    Doen we wel wat dan roept “iedereen” dat er hier censuur heerst.

    De gulden middenweg is moeilijk en adviezen zijn altijd welkom.

    Of beter nog, actieve hulp….:-)

    En als er hier eens iets aan de hand is komen er opeens allemaal ex-prikkers langs om te zeggen dat ze niet meer posten omdat er altijd wat aan de hand is.

    Die begrijp ik ook niet, doe mee of doe niet mee.

    En Albert, als ik dingen gezegd heb die misschien ook niet zo netjes waren dan spijt me dat. Mijn excuses. Kwam even door mijn verontwaardiging, zelf ik heb fouten….:-)

    Ik had ze ook in prive naar je willem mailen maar je adres is verborgen.

    Ja, ik kan kijken weet ik maar dat doe ik niet zomaar.

    (ik heb je adres ergens nog)

    M.v.g,

    Robèrt

  • Hendrik

    en nog een : maar mijn Duits is wat steenkoolachtig … Hendrik, Der Riesling-Sekt von Wegeler aus dem Doctor in Bernkastel erhält nach meinem Kenntnisstand z.B. eine Dosage von Beerenauslese.

    Gruss Mariom Scheuermann

  • John

    Beste Robert,

    Waarom biedt jij in godsnaam je excuses aan? hou je waardigheid….dat verdien jij als geen ander…….

    Weet je wat nog erger is dan de zieke gefrustreerde reactie van (kw)albert op de prachtige posting van Thijs………..zijn reactie op de reactie van alle anderen hier…….

    Ik heb in mijn zakelijke omgeving regelmatig grootse sloopwerken mogen aanschouwen………. de hoogste schoorstenen tegen de vlakte zien gaan, de grootste kantoorgebouwen als een kaartenhuis in elkaar zien zakken…….maar zelfs de allergrootste sloopkogel krijgt geen barst in de dikke betonnen plaat die (kw)albert voor zijn kop heeft………natuurlijk zien wij het allemaal niet juist……..wij zitten er allemaal naast en hij is de enige die de wijsheid in pacht heeft……..natuurlijk zal hij niet melden dat hij het misschien niet al te slim of tactisch heeft vermeld…….nee hoe komen we erbij………

    Persoonlijk heb ik niet veel verstand van wijn………ik heb andere kwaliteiten……..blijkbaar zijn er een hoop mensen die (kw)albert hoog hebben staan qua duitse wijnkennis……daar kan ik niet over oordelen, want zoals reeds vermeld weet ik niet veel van wijn (wordt doorgaans van druiven gemaakt als ik goed ben ingelicht)….maar wat ik wel weet is dat ik 2 keer (kw)albert heb meegemaakt in het bijzijn van duitse wijnboeren waarbij beide wijnboeren mij vroegen wie die vreemde “ einzelganger” is die quasi interessant de wijnboeren de les probeert de lezen…….of ie ze allemaal wel op een rijtje heeft…………

    Uiteraard heb ik ze verteld dat ik niemand ken die meer verstand heeft van wijn dan (kw)albert! Sindsdien twijfelen ze ook aan mij…………

    Nederigheid is een groot goed…………evenals sensiviteit……….echt groots ben je pas als je jezelf op de achtergrond weet te schuiven om een “mindere” de credits te geven………pas dan gaan mensen je op handen dragen en waarderen om je kwaliteiten…….(kw)albert bezit geen enkele van deze kwaliteiten…………al is hij de enige die dit nooit zal beseffen…………

    Ik ga er verder geen woord meer aan vuilmaken…….

    beterschap……….al is terminaal nooit meer te genezen……..

    John

  • romke van dijk

    Hé Thijs,

    Geweldig bedankt voor het delen van je ervaringen!

    Printen, lezen en filen onder de R!

    Hartelijke groet,

    romke

  • Moderatoren

    Thijs, nogmaals gefeliciteerd met je gepassioneerde posting.

    Moderatoren sluiten deze thread af daar ze in vrijwel geen enkele bijdrage nog ingaat op de oorspronkelijke posting van Thijs en beledigende en hautaine opmerkingen op hinderlijke wijze het vrijblijvende karakter van dit forum aantasten.

    Namens de moderatoren,

    Eelco