"Old school" prikbord proeverij

  • Hendrik de vierde

    Het word weer eens tijd voor zo n proeverij:D

    Geen wijnen van vele honderden euro s per fles, dure diners op sterren locaties maar gezellig bij een prikker thuis.

    Joost B is bereid deze happening te hosten in zijn prachtige proefruimte, op kruipafstand van Utrecht C.S.

    Thema is: wijn uit uw geboortejaar maar gewoon een of 2 hele mooie flessen uit een ander jaar kunnen natuurlijk ook. Er staat een schitterend fornuis, dus mocht een chef zich geroepen voelen……. en anders ga ik even kaas en worst inslaan.

    Vooralsnog zijn er 2 data mogelijk: vrijdag namiddag 22 augustus danwel zondagmiddag 24 augustus.

    Laat maar weten of hier belangstelling voor is, enne vol is vol!

    Hendrik

  • romke van dijk

    stuurde je een privé bericht. Kwam die aan?

    Groet,

    romke

  • Chris

    Beste H.

    Zou aan dit PB proeverij graag mee willen doen , vrijdag 22 aug. is prima .

    Gr.Chris,

  • Hendrik de vierde

    Zoals het er nu uitziet gaat het vrijdag avond worden, en de eerste chef (vinnoTim) heeft zich al gemeld!

  • Jan

    Ja, leuk.

    Ik doe graag mee.

    Hoop veel bekenden tegen te komen.

    Groeten,

    Jan

  • ChrisW

    Ook ik doe graag mee; liever op de zondag dan op de vrijdagmiddag.

    Mvg,

    ChrisW

  • Mathieu Wechseler

    Met geboortewijn heb ik het even gehad! Maar als ik ook een andere mooie fles van jongere datum mag meenemen, ben ik graag van de partij.

    Leuk initiatief, Harry!

    22 augustus zou kunnen lukken (neem ik gewoon een vrije middag) …die zondag de 24e wordt voor mij problematisch.

    Amitiés,

    Mathieu

  • Hendrik de vierde

    Bijna vol!

    Echter de een kan alleen op vrijdag, de ander alleen op zondag.

    Ik word verscheurd:X

    Daar komt nog bij dat Tom zijn huis en haard ook beschikbaar stelt, waarvoor mijn dank maar das toch iets te excentrisch voor de meesten van ons.

    Mensen blijf u aanmelden en binnenkort valt de beslissing.

    Hendrik

  • Peter B

    Mooi initiatief Hendrik. Ik zou er graag bij zijn, maar weet nu nog niet zeker of ik dan al terug van vakantie ben!

    Peter

  • Mvdhoorn

    Hi,

    Leuk initiatief en had er graag bij geweest. Echter eind augustus in La France.

    Op een afstandje de ervaringen volgen is een mooie troostprijs.

    Cheers,

    Marco.