Pftttt

• Ruud Göebel

Beste merijntje mortirolo, jij was mede initiator van één van de uniekste proeverijen ooit gehouden, waarvoor hulde! Jouw naam en die van Hendrik, zijn via het R.P prikbord de hele wereld overgegaan en jij zit nu even te steggelen over een onbenullige winnaar van wat dan ook. Gaat effe lekker achterover leunen in een lederen fauteuil en denk aan je eigen topprestatie van afgelopen zaterdag!

Ruud.

• romke van dijk

Niet zo genuanceerd hè Ruud, dit gaat over wielrencrossuitslagen

• Ruud Göebel

Dank je Romke, ik had werkelijk geen idee waar het over ging! :)

Ruud.

• merijntje mortirolo

:)

Ergens heb je gelijk Ruud…

• Hendrik

Krijg net een aanbieding uit Spanje voor C.M. 2006!

Laat ik ze nou net bij Merijn gekocht hebben :+

http://www.vinissimus.com/es/vinos/tinto/detalle_vino.html?id_vino=cmoga06

• merijntje mortirolo

Scherp geprijsd hoor!

• Udo

Wat dacht je van deze:

http://www.spanjewijn.nl/Assortiment_rood.php?Artikel_Nummer=3213&Toonpost=0

Die prijs is excl. BTW…

Udo

• merijntje mortirolo

En ik snap dus echt niet waar die gasten die wijn vandaan toveren…

De Belgische importeur verkoopt er 1100 (!) per jaar in de voorverkoop (!!!). Dit jaar voor de prijs van € 46,95. Hen kennende en hun relatie met René Barbier kennende is dat géén doorschuiven van grote partijen (en al helemaal niet naar het buitenland), maar het in relatief kleine bestellingen verdelen van de wijn.

In Duitsland wassie nog eens veel duurder, dus hoe die wijn bij Spanjewijn.nl terecht komt? kSnaptur geen jota van… Misschien hebben ze hem wel helemaal niet en gebruiken ze de wijn als ‘lokkertje’?

• Hendrik

Spanje wijn heeft behoorlijk goede relaties in Spanje.

Ook wijnen die ze niet in het vaste assoriment hebben kunnen ze snel leveren.

Met de Pingus ging het helaas fout :(

Ga er binnenkort eens kijken op uitnodiging van een sporadische prikker :+

• romke van dijk

Ik weet wel hoe dat werkt Merijn.

Ze kopen dat bij een hele sterke grossier in bv Girona, die eigenlijk de plaatselijke Horeca bedient.

Je moest is weten hoeveel wijnen van daar naar Duitsland, België en Nederland gaan.

Groet,

romke