Giro 2009

• Eelco van Wieringen

Bij mij in de straat woont een man met een grijs gelaat. Ik tref hem nooit bij de glasbak en ik heb 'm een keer met een fietsslot zien rondlopen…

• merijntje mortirolo

Ik heb hier wat straten verderop een klant die slecht ter been is, hem lever ik elke week minstens twaalf flessen: ziet er stralend uit! Mooie rode neus en als ik aankom tovertie altijd een glimlach op zijn gezicht… Hij rookt trouwens ook als een ketter, doe jij dat nog? Ik zou verrdommd wel een Javaanse Jongen lusten…

• merijntje mortirolo

Irritant zeg: iedere keer als je post, ben je het topic uit, das in de nieuwe layout gelukkig anders!

(Oh nee, ik mag daar geen grappen over maken…)

• Eelco van Wieringen

Ik steek er eentje op op jouw gezondheid. Ik had graag een glas wijn gewild, maar dat mag vandaag niet. Bij jou is het net andersom. Wat heb jij in je glas?

Salut,

Eelco

• merijntje mortirolo

Kep mijn vriend sfuso/jaizkibel op bezoek: we drinken eerst twee flesjes pils.

• merijntje mortirolo

Voeckler ontsnapt!

Wat betekent dat? Welnu, dat de camera's draaien: anders bleef die kneus wel in het peloton zitten…

Beeld via: http://www.raisport.rai.it/dl/raisport/direttaGiro.html

• Mathijske

Alle wielernerds op een stokje, wat is er nu met ons mooie schone wijnforum aan de hand?

Basso voor Menchov vandaag.

• merijntje mortirolo

Alle wijnstokken nog aan toe, Mathijske! Prik jij ook hier, vandaag? Gezellig…

• John Copier

He, ridders van het ijzerenros. Dit loopt heeeeeel slecht af, al dat gel.l over fietsen. Vorige week is er nog een fietsbar in de prak gereden. Mensen die het woord “pedaal” alleen maar van de auto kennen gaan opeens over fietsen klappen.

John

• merijntje mortirolo

John, dat was dan ook een bierfiets, geen wijnfiets… Maar om nou, zoals Pedro Horrillo jezelf op te offeren om je fiets te redden, dat gaat me ook wat ver hoor…