Giro 2009

• merijntje mortirolo

Romke,

-het is een Amerikaan (of een robot: ik ben er nog niet uit)

-hij is té goed

-hij heeft de uitstraling van een putdeksel, maar wil ondertussen wel de patron uithangen

-hij zat/zit tot zijn oren vol met dope

-hij zorgde ervoor dat mijn lievelingsrenners slechts één keer de Tour wonnen…

Enniewee:

die uitspraak wordt hier binnenshuis nog wel eens gebezigd, daar wij graag grof in de mond zijn, an sich is er niets van waar, want:

-hij is zo goed dat je er wel respect voor móet hebben

-zelfs nu na twee jaar rust is hij weer één van de 20 sterkste renners in het peloton

-alle renners zitten vol met dope :+

Dat gezeik over kanker komt me altijd mijn keel uit: mooi dat hij genezen is, maar blijf niet elke prestatie daaraan linken, zo maak je er nog meer een robot van dan zijn plastieken gezicht al doet vermoeden…

Ik moettum niet…

Weet je wie ik wél moet?

MESSI MESSI MESSI!!!

• merijntje mortirolo

Jij gelooft toch ook niet in Freud, Eelco?

(Gelukkig maar. :D)

• merijntje mortirolo

Oh trouwens, Romke, zoals er tussen haakjes al stond: twas om te kijken of ik elders geciteerd zou worden. Dat is gebeurd: ik ben een tevreden mens.

(Nu maar weer over op wijn.)

• Hendrik

Dat mag ik ook graag doen, een rondje op 1500 meter.

De start ligt dan wel op 3000 meter :+

• Theo

Waarde hendrik,

Zou jou eigenlijk wel eens 1500 meter willen zien afdalen met een gangetje van 60-80 km pu…

Je bent welkom, ik rij je wel met de auto naar boven, we hebben daarna een BBQ bij mij thuis, en trek mijn beste Franse wijnen open! Als je het niet nog na loopt te rillen

TG

• Robèrt Koopman

Kortom Merijntje, jouw oordeel is gevormd door vooroordelen en rancune?

Ik ben geen fan van Armstrong, ik ben van niemand fan… :+

Respect heb ik wel voor Armstrong, is niet vreemd want ik het rescpect voor bijna iedereen!

Voor wie niet dan zou de volgende vraag kunnen zijn, antwoord weet ik echter niet.

Voor de Giro is het prachtig dat Armstrong meedoet, de camera weet hem elke dag goed te vinden en het aantal modiale kijkers is vast veel meer dan anders.