Gelukkig valt niet alles te voorspellen: Sastre zakt er finaal doorheen…
Heeeeej, ik zag Menchov nog zo dat finale steekje van di Luca pareren… Kunnen wel eens kostbare secondjes wezen.
En nog een beweringkje: als Armstrong beter had gekund, had hij het wel gedaan. Hij wint de Tour van dit jaar niet, dat weet hij ook, en er zal een kulreden gevonden worden om hem niet aan de start te laten verschijnen.
Let maar op.
Salut,
Eelco
er zal een kulreden gevonden worden om hem niet aan de start te laten verschijnen.
Ik hoop het, maar ik vrees ervoor. IJheetdebasturd!
Wat mij betreft sterftie aan een enge ziekte, maar goed, das persoonlijk…
(Oh trouwens: die uitspraak was om te kijken of ik elders geciteerd ga worden, ik denk van wel. Oh nee, nu ik dít schrijf weer niet… :+)
Trouwens, Eelco: je kunt beter op maandag of dinsdag niet drinken, waarom neem je nu precies die ‘middelste dag’ van de week?
Boris de Lowikfan schreef:
> Hoe ben jij hier verzeild geraakt Robert de Armstrongfan?
Haha, het is eerder “hoe ben je daar verzeild geraakt?”….. :-)
Wijn was veel eerder mijn passie dan wielrennen.
Tour de France 2005 lag ik in het ziekenhuis en dan heb je toch niets anders te doen dan TV kijken.
Zo heb ik toch plezier gehad gedurende 3 weken, overdag live en 's avonds nog een keer want ik was door de pillen toch alles al weer vergeten….:+
Denk je dat Boris dat ooit nog leest? :+
Wielerprikken was hier eenmalig, al heb ik mensen ‘daar’ zo op hun korte pikkie (hier noemen wij wijnheren dat lange tenen) getrapt dat enkelen mij vervloeken. (Doch dat deden ze al: dat komt door mijn veel te lage IQ…)
(Eelco, madderfakker, waarom hebt gij mij toch ooit verraden?)
Ha Merijn,
Wat is er zo mis aan Armstrong?
Ben een leek hoor, dacht dat hij toch een belangrijke renner was. Die ook heel veel gepresteerd heeft op wielrengebied.
Het een en ander voor mensen met kanker heeft verwezenlijkt.
Ok, dat vaak met een forse Amerikaanse flair en sterke ego-promotie.
Maar ik ben outsider, dus wat mis ik zodat ik kan snappen waarom jij hem persoonlijk: 'Wat mij betreft sterftie aan een enge ziekte" toewenst?
Groet,
romke
Die het een mooie pot vond gisteren!
XAVI XAVI XAVI!!!!
Normaal krijg ik altijd spontaan zin in wijn bij het lezen van het PB.
Gisteren echter…. na het lezen van het PB kreeg ik zowaar zin om de racefiets te pakken en ff een rondje te maken op 1.500 meter hoogte (ik fiets natuurlijk wel vaker :-) ) , prachtige uitzichten, en na thuiskomst een lekker glas pastis, en daarna de bbq aan en een lekker flesje Collioure.
TG
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?