Moeilijke tijden?

• sjaak Kaptein

Geachte G. Boels,

Denk dat de jonge mijnheer Verlinden zich van zijn hardste en tegelijkertijd meest kwetsbare kant heeft laten zien.

Denk dat mijn voorzichtige oordeel dat berust op waarnemingen van 1,5 à 2 jaar geleden, vrij recent is.

Zag in de waarnemingen weinig groeimogelijkheden.

Voor de rest wil ik hier niet meer op terugkomen.

Sjaak Kaptein

• john

zwartgallige economische analyses………? actuele werkelijkheid voor de mensen die hun ogen opendoen…….en het zal zoals Ralph al aangaf nog veel erger worden……..

Hasta Luego

John rasoptimist die voor vanavond een El Pison 2004 in de karaf heeft staan….

• Udo

@ Guus Boels: de crisis wordt volgens mij door Klaas Groen van Wijn Verlinden naar voren gehaald als oorzaak, naast hoge personeelskosten.

Wat anders: kunnen we geen ban doen op het woord kredietcrisis of elke vorm van crisis? Ik neem straks nog een glaasje bubbels, lijkt me leuker :-)

Udo (die het wel grotendeels eens is met de analyse van Wim en Ralph)

• Robèrt Koopman

Bedankt voor uw nadere uitleg meneer Boels.

M.v.g,

Robèrt

• Robèrt Koopman

Udo schreef:

> Wat anders: kunnen we geen ban doen op het woord

> kredietcrisis of elke vorm van crisis?

:-)

Kan, is mogelijk.

Geeft mij wel wat extra werk maar ik doe het graag.

Zolang er geen wijncrisis komt is er niets aan de hand.

Nog even en de druifjes beginnen weer te groeien (op ons deel van de Aarde) dus de nieuwe voorraad wijn komt er al weer aan…. :-)

Niks crisis of wat dan ook, in de flessen met het spul!

M.v.g,

Robèrt

• Ruud Göebel

Ja Guus B., laten we het over wijn hebben, echter je hebt het nog nooit over wijn gehad op dit prikbord. Maakt verder niet uit hoor. Ik kijk naar de mening van Eelco die 6 minuten na de aankondiging van Udo rechtstreeks uit het hart is geplaatst. Ik kijk naar de mening van Sjaak Kaptein! In eerste instantie: Ongeloof!! Veel later; zijn reactie na nadenken en overwegen en geloof me Guus, Dhr. Kaptein heeft nog nooit zomaar iets geroepen op dit prikbord!!! Verder zou jij over economische inzichten wel wat willen zeggen, maar dat doe je echter niet! Beter zo. De analyses die door Wim, Ralph maar zeker ook GJ zijn geponeerd op dit prikbord verdienen hulde. De realiteit van vandaag leert ons weer eens dat instituten als ING, Aegon en zelfs SNS Reaal, dat zelfs een zwartgallige economische analyse en een psycho-analytische mening ook op dit prikbord van harte welkom is, het ontkennen van de werkelijkheid heeft weinig zin. (ik geef toe wijnig, is beter)

Ruud.

• G. Boels

Heren,

op verzoek van de heer Kaptein sluiten we discussie wat mij betreft met de conclusie dat we het eens zijn over het feit dat we het oneens zijn!

Ruub G, je hebt gelijk, het forum is nieuw voor mij. Mijn analyse over de economie houdt u tegoed op een economisch forum. De werkelijkheid ontkennen doe ik niet, ik deel veel van de meningen maar vind ze slechts wat zwartgallig en constateer dat iedereen nog in de boos-zijn fase zit. De in mijn ogen, kwalijke negatieve rol die de media speelt, zie ik terug op dit forum. Ik hoop dat we ons snel, zoals vele gelukkig ook schrijven, kunnen richten op het gezond maken van bedrijven en met leiderschap, durf en ondernemerschap gezamenlijk een beter economie bouwen.

Om de daad bij het woord te voegen heb ik me gisteravond uitstekend vermaakt door eindelijk de lang klaarliggende maar nog niet uitgepakte nieuwe versie van de gids van Hugh Johnson (Engelse versie) door te nemen onder het genot van….. de analyse volgt snel.

GB

• Jan Sterken

Ik moet ineens aan Murphy denken:

"Een optimist gelooft dat we in de best mogelijke van alle werelden leven.

Een pessimist vreest dat dat waar is…. " ;-)

• Robèrt Koopman

Jan Sterken schreef:

>

> Ik moet ineens aan Murphy denken:

>

> "Een optimist gelooft dat we in de best mogelijke van alle

> werelden leven.

> Een pessimist vreest dat dat waar is…. " ;-)

Was hij ook niet van “alles wat fout kan gaan zal fout gaan?”…. ;)

M.v.g,

Robèrt

• Jan Sterken

What ever can go wrong, will go wrong … indeed.

Vooruitziende blik had die man….