Tegendraads?

• TGG

Prima John,

Dan maak ik mijn wereldberoemde “met geheim recept” tartiflette! en daarbij drinken we wijnen (Crepy) uit Douvaine, in alle eenvoud een hemelse combinatie.

TG

• Jan

Bij de Gouden Ton zie ik deze wijnen voor € 17.95 te koop staan.

Maurice, ik houd me aanbevolen te horen hoe je hieraan komt maar wellicht heb jij professionele kanalen en dan houdt het voor mij op.

Dank en groeten,

Jan

• Ruud Göebel

Beste John, ik kwam net terug van een lange boswandeling van een uur of 3, want “ik krèg pèn in me hauf” :(van het prikbord. Lees nu jouw bijdrage en het gaat ineens weer beter met me.:)

Ik ga nu een wijn van € 29,95 in de karaf gieten en dan met genoegen aan jouw buikspek denken. :)-D

Beste groet,

Ruud.

• romke van dijk

welke wijn van 29,95 in wat voor een karaf Ruud en wat ga je er bij eten?

Heerlijk boswandelingweer hè.

Ik mis de meligheid een beetje op het plein… Raar dat zo een volstrekt onbekende en wijninhoudelijk volstrekt onbelangrijke Jan J. iedereen zo van zijn a propos krijgt.

Ruud geniet lekker van je fles, ik ga met de jou bekende Haagse vriendinnen fortified wines proeven voor een examen 4 november as. Ook leuk.

Groet,

romke

• John Copier

Denken?

John

• Juan

Kijk uit naar de notities!

Hasta Luego is de meest gebruikte afscheidsgroet in Spanje…en zegt eigenlijk niets meer of minder dan: tot snel….

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

Hoi Romke, shiraz 2004 van Luddite, flesnr. 27492 (van de 28.000) zit nu in een gewone karaf van een winkel die niet weet hoe je “blogger” moet schrijven:D Ik ga daarbij eten: Bio Basmatirijst met een saus van bio-tomaten uit eigen tuin die ik wat ga opleuken met in olijfolie gebakken rode pepers (met zaden!!) net zo lang blijven bakken tot de prut donkerbruin is, dan prei in ringetjes ook uit de tuin, bakken met een rode ui en gekneusde knoflook, vervolgens klein gesneden seitan erdoor en op het laatst een bakje bio-taugé. Het is eigenlijk een roerbak gerecht dat door mijzelf ontwikkeld is.:P Vanavond veel plezier met Anne-Wies en Ingrid met de versterkte wijnen en ik wens jullie erg veel succes met het komende examen.

Beste groet,

Ruud.

• romke van dijk

Dank je ik zal het doorgeven en geniet!

• Ruud Göebel

John, niet alléén aan je buikspek maar natuurlijk aan de héle John C.(tu):D

Ruud.

• TGG

Mooie wijn die Luditte Ruud, heb er nog een paar flessen van liggen. Dronk ‘m een half jaar geleden, vond ’m nog aan de jonge kant toen, ondanks dat ik 'm in een karaaf had gekieperd, wellicht niet lang genoeg. Wat denk jij?

Zal binnenkort weer eens proberen, bij een mooi stuk vlees van de BBQ.

TG